Informācijas tehnoloģiju izmantošana logopēda darbā pirmsskolā
Author
Buša, Denīze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba nosaukums: “Informācijas tehnoloģiju izmantošana logopēda darbā pirmsskolā”. Darba autore: Denīze Buša. Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. doc. Ilze Šūmane. Darba saturs: 52 lpp., 2 tabulas,13 attēli, 2 pielikumi. Darba mērķis: pētīt informācijas tehnoloģiju izmantošanas iespējas logopēda darbā. Pētījuma jautājums: kā logopēdi izmanto informācijas tehnoloģijas pirmsskolā? Pētījuma teorētiskajā daļā diplomdarba autore analizē veiktā pētījuma- pirmsskolas logopēdu aptaujas datus, sniedz pārskatu par izmantojamiem resursiem. Darba praktiskajā daļā autore apraksta savu pētnieciski praktisko darbību, aptaujājot pirmsskolas logopēdus, apkopo izmantojamos resursus un kā tos izmantot darbā. Pētījuma rezultātā tiek izdarīti secinājumi un ieteikumi logopēdiem. Pētījuma rezultāti tiek apkopoti grafiskos attēlos- stabiņos un riņķa diagrammās. The title of the diploma thesis: “Use of information technologies in speech therapist work in pre-school”. The author of the work: Denīze Buša. Scientific supervisor: Dr. paed. Asisstant professor Ilze Šūmane. Content of the work: 52 pages, 2 tables 13 pictures, 2 attachments. The objective of the study: to study the possibilities of using information technologies in the speech therapist's work. The question of the study: how is the speech therapist used in information technology at pre-school? In the theoretical part of the research, the author of the diploma paper analyzes the data of the research-pre-school speech therapist survey, provides an overview of the used resourcesand which are being and will be used. In the practical part of the work, the author describes her research work by questioning pre-school teachers and collecting the resources to be used and how to use them at work. The research leads to conclusions and recommendations for speech therapists. The results of the study are summarized in graphs - columns and circle diagrams.