Show simple item record

dc.contributor.advisorOļevskis, Grigorijsen_US
dc.contributor.authorMavļutova, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:34Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:34Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other17959en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4636
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darba mērķis ir pamatot uzņēmuma tirgus vērtības paaugstināšanas nepieciešamību, balstoties uz restrukturizācijas gaitā pielietoto metožu izpēti un Latvijas mazumtirdzniecības uzņēmumu finanšu stāvokļa analīzi. Darbā tika veikta zinātniskās literatūras un citu pētījumu rezultātu analīze par uzņēmumu finanšu stratēăiju un tās veidiem, kā arī par restrukturizācijas saturu un motīviem. Darbā tika izanalizētas restrukturizācijā pielietojamo metožu attīstības tendences un uzņēmuma tirgus vērtības noteikšanas metodes. Raksturojot restrukturizācijas programmas īstenošanas posmus, lielāka uzmanība darbā tika pievērsta risku līmeņa novērtēšanai. Izvirzītās hipotēzes ietvaros, darbā tika analizēti restrukturizācijas darījumi par laika posmu no 2005. līdz 2008. gadam, kā arī prognozēta uzņēmumu saimnieciskā darbība un pielietota izstrādātā uzņēmumu tirgus vērtības noteikšanas metodika restrukturizācijas gaitā laikā no 2009. līdz 2013. gadam. Pētījuma gaitā izstrādātais uzņēmuma restrukturizācijas modelis ir empīriski pielietots mazumtirdzniecības uzņēmumā restrukturizācijā. Pētījuma rezultāti liecina kā restrukturizācijas programmas veiksmīgās īstenošanas rezultātā uzņēmuma tirgus vērtība pieaug, taču šo rezultātu var sasniegt jā pārvarēt restrukturizācijas procesu bremzējošos faktorus.en_US
dc.description.abstractThe goal of The Promotional Paper “Possibilities to increase company’s market value as a result of restructuring” is to justify attractiveness of restructuring used to increase the company's market value, based on study of methods used during restructuring and on analysis of Latvian retail companies’ financial performance. The Promotional Paper has been written in Latvian. The research contains analysis of the scientific literature with the aim to find out theoretical position regarding company’s financial strategy, restructuring content and motives, as well as market development tendencies of restructuring deals and methods of evaluating company's market value used during restructuring. While describing the stages of implementing restructuring program, the main focus was put on evaluation of the risk levels. In order to verify the hypothesis defined, methodology of determining retail company’s market value during restructuring is used. Data analyzed in the practical part of the research to evaluate restructuring transactions concern time period from 2005 – 2008 as well as the forecasts about economic activity of company during time period from 2009 – 2013. Company restructuring pattern and the enactment methodology is developed and used empirically. The results of the research show that the company’s market value can increase in case of successful enactment of the restructuring program; however, this result can be achieved if the management is able to overcome the obstructive risk factors of restructuring process discovered in the research. The total volume of the paper, excluding the appendices, is 154 printed pages. It contains 8 appendices, 34 tables, 14 figures and 17 formulas. The reference list consists of 167 sources. The key words of the Promotional Paper are: financial strategy, company’s restructuring, market value, merger and changes, restructuring program, analysis of economic activity.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectUzņēmuma restrukturizācijaen_US
dc.subjectDarbības aktivitātes analīze
dc.subjectPromocijas darbs
dc.titleUzņēmuma tirgus vērtības paaugstināšanas iespējas restrukturizācijas rezultātāen_US
dc.title.alternativePromocijas darbsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record