Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Inguna
dc.contributor.authorMeldere, Madara Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:02:04Z
dc.date.available2019-06-08T01:02:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69139
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46708
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: „vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu sociālo prasmju sekmēšana kustību rotaļās”. Pētījuma mērķis-Teorētiski analizēt un praktiski izpētīt kustību rotaļu ietekmi uz vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju attīstību. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt psihologu un pedagogu atziņas par rotaļām, to veidiem un ietekmi uz bērnu sociālām prasmēm; 2.Analizēt psihologu un pedagogu atziņas par vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu sociālo prasmju attīstību ietekmējošiem faktoriem; 3.Veikt pedagoģisko izmēģinājuma darbību vidējā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšanā kustību rotaļās. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā autore ir teorētiski analizējusi literatūru par sociālajām prasmēm, bērnu vecumposmu un par kustību rotaļām. Otrajā daļā autore veica pētījumu, izstrādājot kritērijus, pēc kuriem autore izmantoja pētījumu instrumentu – novērošanu. Kvalifikācijas darbā ir izdarīti secinājumi. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām, 40 lpp., 13 attēliem, 5 tabulām, 4 pielikumiem un izmantoti 31 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: bērni, kustību rotaļas, sociālās prasmes, 4 – 5 gadi.
dc.description.abstractQualification Theme: „Middle preschool children social skills promotion in motion games”. Aim of the research: To theoretically analyze and practically investigate the impact of movement games on the development of social skills of middle-aged children. Research Tasks: 1. Analyze psychologists and pedagogues' findings on toys, their types and their impact on children's social skills. 2. Analyze psychologists' and pediatric insights into the factors influencing the development of social skills of children in the middle school pre-school age. 3. Carry out a pedagogical pilot action to promote the social skills of middle-aged children in games of movement. The qualification work consists of two parts. In the first part, the author has theoretically analyzed literature on social skills, the age of children and the movements. In the second part, the author conducted a study on the criteria used by the author to observe research tools. Conclusions have been drawn in the qualification work. The qualification work consists of 2 parts, 40 pages, 13 pictures, 5 tables, 4 attachments and 31 literature sources. Keywords: children, movement games, social skills, 4-5 years.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērni
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subject4-5 gadi
dc.titleVidējā pirmsskolas vecumposma bērnu sociālo prasmju sekmēšana kustību rotaļās
dc.title.alternativeMiddle preschool children social skills promotion in motion games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record