Medicīnas tūrisma attīstības iespējas Latvijā.
Author
Feduņina, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Jebkurš augošs trends ir vērts analizēt un pētīt. Latvijai ka mazai valstij ir svarīgi meklēt jaunus valsts kapitāla palielināšanas iespējas. Tūrisms varbūt ir viens no lielākajiem saimnieciskiem valsts ienākumiem. Medicīniskais tūrisms tajā ietilpst. Ka augošo strauji trendu Latvijā jāpārzina iespējas un draudus, jāsaprot kāda būs vietējo patērētāju reakcija un ko sagaida ārpus ienākošie tūristi. Meklējot no sākuma teorētiskos aspektus literatūras avotos, var saskarties ar literatūras trūkumu, bet tie kuri ir nepiedāvā pietiekami statistiskas informācijas. Pētot saņemtos datus bija atklāts, ka medicīniska tūrisma darbība ir cieši saistīta uz iepriekšējo patērētāju viedokļa, kas arī veicina reklāmu, jo patērētājs nevar uzticēt savu veselību un dzīvību nezināmam cilvēkam vai cilvēku grupai. Dažreiz neiet runa par naudas jautājumiem, bet cenas spēlē šī biznesa ietvaros svarīgu lomu. Pētījuma metode bija izvēlēta kvalitatīva ekspertu grupas intervija, no kuras bija iespēja gūt praktiskas pieredzes stāstus saistībā ar Latviju un tūrisma jomas tendencēm. Any growing trend is worth analyzing and researching. For Latvia, it is important for a small country to look for new opportunities to increase its capital. Tourism is perhaps one of the biggest economic incomes in the country. Medical tourism is part of it. As the growing fast trend in Latvia has to be familiar with the opportunities and threats, understand what the reaction of local consumers will be and what the expecting tourists expect. Searching for the theoretical aspects of literature from the beginning, you may face a lack of literature, but those who do not offer enough statistical information. Researching the data received revealed that medical tourism activity is closely related to previous consumers, which also promotes advertising because the consumer cannot entrust his health and life to an unknown person or group of people. Sometimes it is not a matter of money, but prices play an important role in this business. The method of the research was a qualitative expert group interview, from which it was possible to gain practical experience stories in relation to Latvia and tourism trends.