SIA "BSMS" mārketinga stratēģijas analīze ieiešanai starptautiskos tirgos.
Author
Gailis, Rūdolfs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Laikam ejot un uzņēmumiem attīstoties, bieži vien var rasties situācijas, kad ir nepieciešams meklēt izaicinājumus jaunā biznesa vidē. Šādā situācijā ir nonākusi mārketinga aģentūra BSMS, kura Latvijas tirgū ir sasniegusi tik daudz, ka ir nepieciešams meklēt iespējas jaunā vidē. Veiksmīgs tirgus, kurā veikt paplašināšanos varētu būt Skandināvijas tirgus. Darba mērķis ir veikt Skandināvijas tirgu un tā mārketinga vides analīzi, balstoties uz mārketinga mikro un makrovides teorētiskajiem aspektiem, kā arī izstrādāt padomus un priekšlikumus veiksmīgai mārketinga aģentūras paplašināšanai Skandināvijas tirgos. Ar datu apstrādes statistisko metodi un ekspertu intervijām, tika konstatēts, ka mārketinga aģentūrai ir plašas iespējas paplašināties Dānijas tirgū. As time passes and business evolves, situations can often arise when companies need to seek for challenges in a new business environment. Marketing agency BSMS in Latvian market has reached the point when it is necessary to look for opportunities in a new market. A successful market where BSMS could expand is Scandinavian market. The aim of this paper is to analyze Scandinavian market and its marketing environment based on theoretical aspects of marketing micro and macro environment, as well as to develop suggestions for successful expansion of marketing agency in Scandinavian markets. With the data processing statistical method and expert interviews, it was found that the marketing agency has extensive opportunities to expand on the Danish market.