Patērētāju attieksme pret Circle K zīmolu Latvijā.
Author
Vīksne, Uldis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sproģe-Rimša, Santa
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Patērētāju attieksme pret Circle K zīmolu Latvijā” Bakalaura darbs tiek veltīts patērētāju uzvedības un zīmola būtības izzināšanai, kā arī veiksmīgas zīmola maiņas definēšanā. Par darba izpētes objektu tika izvēlēts “Circle K” uzņēmuma zīmols. Pētījuma laikā “Circle K” kā starptautisks zīmols ir tikko veicis zīmola maiņu Latvijā. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz zīmola un zīmola maiņas un patērētāju uzvedības teorētisko izpratni, veikt degvielas uzpildes stacijas “Circle K” zīmola maiņas analīzi un izstrādāt priekšlikumus “Circle K” zīmola pilnveidošanai un attīstībai nākotnē. Empīriskajā pētījumā tiek izmantotas aptaujas metodes, kur tiek salīdzinātas divos laika periodos veiktas aptaujas gan zīmola maiņas brīdī, gan arī tieši pēc zīmola maiņas. Pamatojoties uz zīmola patērētāju aptaujas iegūtiem datiem tika secināts, ka “Circle K” zīmola maiņa ir noritējusi veiksmīgi, tomēr zīmola maiņā arī bijušas nepilnības un arī daļa patērētāju zīmola maiņu neuzskata par veiksmīgu. Bakalaura darba tēma ir aktuāla, jo uzņēmuma „Circle K” zīmola maiņa darba izstrādes periodā ir pavisam nesen notikusi, kur tika nomainīts vecais uzņēmuma zīmols „Statoil”, kas patērētājiem bija mīlēts zīmols. Tā kā “Statoil” degvielas uzpildes staciju tīkls bija viens no visizplatītākajiem un atpazīstamākajiem Baltijas valstīs pēc zīmola maiņas tam vajadzētu saglabāt iepriekšējo statusu. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām; darbā ir 67 lpp, 18 attēli, 6 tabulas , literatūras saraksts ar 68 avotiem un 1 pielikumi. The title of the Bachelor thesis is "Consumer attitude towards Circle K in Latvia" Bachelor's thesis is devoted to explore consumer behavior and brand essence, as well as defining successful rebranding process. The Circle K brand was chosen as the object of research. During the research, “Circle K” as an international brand has just completed a brand change in Latvia. The aim of the Bachelor's thesis is to analyze the rebranding of the brand and develop proposals for the future development and development of the “Circle K” brand based on theoretical information about brand, rebranding and consumer behavior. The empirical study uses survey methods that compare two surveys which were done during brand change and after brand change. On the basis of the data from the consumer survey, it was concluded that the change of the “Circle K” brand has been successful, but there have also been shortcomings in the brand change and part of the rebranding is not considered successful. The theme of the Bachelor's Thesis is topical, as the rebranding process of the Circle K brand during the development phase of Bachelor’s thesis has recently taken place, where the old company brand "Statoil", which was a beloved brand for consumers, was replaced. Since Statoil's petrol stations were one of the most common and recognizable in the Baltic States, it should remain in the same status after rebranding. Bachelor Thesis consists of 3 parts, the work contains 67 pages, 18 images, 6 tables, a list of literature with 68 sources and 1 annexes.