Uzņēmuma vērtības vadīšanas pilnveidošana multimediju straumēšanas nozarē.
Author
Štāmers, Ričards
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Ar uzņēmuma finansiālajiem rādītājiem ir iespējams noteikt cik efektīvi uzņēmums nodarbojas ar saimniecisko darbību. Vadībai pieņemot tālākās attīstības stratēģijas ir nepieciešams ņemt tos vērā un lēmumu balstīt uz tiem. Vērtības rādītājs ir lielums, kas aptver daudzus finansiālos faktorus vienkopus. Pētījums ir veikts, lai izprastu vērtības nozīmību strauji augošajā multimediju straumēšanas nozarē, kur ir raksturīgas augstas uzņēmumu tirgus vērtības pret uzņēmumu aktīvu daudzumu un ienākumiem. Pētījumā tiek veikta uzņēmumu vērtību detalizācija, lai izprastu tiešo vērtības nozīmi un tās ietekmējošos faktorus. Pētījuma rezultātā tiek iegūtas uzņēmumu vērtības, kas tiek aprēķinātas pēc vairākiem modeļiem un tiek doti priekšlikumi un virzieni uzņēmuma vērtības paaugstināšanai. By examining company’s financial indicators, it is possible to determine how efficiently the company is engaged in economic activity. When developing future strategies, it is necessary for management to base their decisions upon the given financial indicators. The value indicator is an independent value ratio which covers and links many financial factors together. This research has been designed to state the importance of company’s value in the fast-developing media streaming industry, where it is characteristic to see high market values of companies with unproportionable low amount of assets and income. The research focuses on the influencing factors of general company’s valuation to understand the importance of direct value. In the research, the values of the companies are calculated by using different models and afterwards suggestions and directions are given to increase the overall value of the company.