Tālmācības internacionalizācija: virtuālās studiju mobilitātes ieviešanas iespējas.
Author
Antone, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Tālmācības internacionalizācija- virtuālās studiju mobilitātes ieviešanas iespējas” mērķis ir, pamatojoties uz virtuālās studiju mobilitātes ieviešanas iespēju analīzi uz Biznesa vadības koledžas piemēra programmas “Erasmus+” ietvaros, sniegt priekšlikumus efektīvai virtuālās studiju mobilitātes integrēšanai augstākās izglītības iestādēs. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā autore veiks tālmācības studiju teorētisko aspektu raksturojumu. Otrajā nodaļā tiks pētītas virtuālās studiju mobilitātes integrēšanas iespējas programmas “Erasmus+” ietvaros. Trešajā nodaļā tiks sniegts Biznesa vadības koledžas un tās internacionalizācijas stratēģijas raksturojums. Ceturtajā nodaļā tiks veikta aptaujas un daļēji strukturētu interviju analīze. Atslēgas vārdi: tālmācība, virtuālā mobilitāte, studiju internacionalizācija, tālmācības internacionalizācija The aim of the Bachelor’s thesis “Internationalisation of distance education: the possibilities of implementing virtual study mobility” is to make proposals for effective integration of virtual study mobility in higher education institutions based on the analysis of virtual study mobility implementation possibilities in the framework of the program “Erasmus+.” The thesis consists of 4 chapters. In the first chapter, the author will describe the theoretical aspects of distance learning. The second chapter will explore the possibilities of integrating virtual study mobility within the „Erasmus+” program. The third chapter will provide a description of the College of Business Administration and its internationalization strategy. The fourth chapter will analyze the results of the survey and partially structured interviews. Keywords: distance learning, virtual mobility, internationalisation of studies, internationalisation of distance education