Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorJēkabsone, Kitija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:03:33Z
dc.date.available2019-06-08T01:03:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70142
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46853
dc.description.abstractMaģistra darba tēma “Paaudžu attieksmes salīdzinājums karjeras veidošanā un tās ietekme uz uzņēmumu vadību (uzņēmuma “Euro Live Technologies” piemērs) Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām, aptaujas un intervijas rezultātiem, identificēt Latvijas X, Y, Z paaudzēm piederīgo uzskatu atšķirības par karjeras veidošanu un uzņēmuma vadības procesiem un izstrādāt priekšlikums, kurus lielu uzņēmumu vadītāji varētu implementēt darbā ar X, Y un Z paaudzi. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, autore apkopoja teorētiskās atziņas par paaudžu konceptu, karjeras veidošanu un uzņēmuma vadības procesiem, veica X, Y un Z paaudzes piederīgo aptaujas un intervijas ar uzņēmuma “Euro Live Technologies” vadītājiem. Pētījuma rezultāti liecina, par to, ka personas uzskatus par karjeras veidošanu un dažādiem uzņēmuma vadības procesiem ietekmē indivīda piederība noteiktai paaudzei, taču vislielākās uzskatu atšķirības vērojamas tieši starp jaunākajām (Y un Z) paaudzēm un X paaudzi. Darba apjoms: 98 lpp., iekļaujot 27 attēlu, 9 tabulas un 9 pielikumus, kā arī izmantotās literatūras sarakstā ir 88 nosaukumi. 
dc.description.abstractThe Master’s thesis theme is Generations Attitude Comparison Towards Career Development and its Impact on Business Management (Example of Euro Live Technologies Enterprise) The aim of this Master's thesis is to identify the differences between in Latvia existing X, Y, Z generations views on career development and the company's management processes, based on the findings acquired from theoretical literature, survey and interview results, and to develop proposals regarding working with X, Y and Z generations for large company managers. To reach the established goal, author summarized the information from theoretical literature about the concept of generations, career development and business management processes, conducted surveys of X, Y and Z generations and interviews with managers of “Euro Live Technologies” enterprise. The results of the study show that the views on career development and the different business management processes are influenced by the individual's ownership to a particular generation, but the most significant differences are observed directly between the younger generations (Y and Z) and the X generation. The volume of work is 98 pages, including 27 pictures, 9 tables and 9 appendices, as well as 88 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectX, Y, Z paaudze
dc.subjectkarjera
dc.subjectmotivācija
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectdarba rezultātu vērtēšana
dc.titlePaaudžu attieksmes salīdzinājums karjeras veidošanā un tās ietekme uz uzņēmuma vadību ( uzņēmuma "Euro Live Technologies" piemērs).
dc.title.alternativeGenerations Attitude Comparison Towards Career Development and its Impact on Business Management( Example of Euro Live Technologies Enterprise).
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record