Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Daiga
dc.contributor.authorJohanštale, Jana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:01:59Z
dc.date.available2019-06-15T01:01:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69408
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46874
dc.description.abstractMaģistra darba “Projekts “Digitāla mārketinga izglītības centra izveide uz Online platformas bāzes”” mērķis ir palielināt iespējas apgūt digitālo mārketingu. Problēmas identificēšanai autore veica pētījumu par digitālā mārketinga izglītības iespējas pieejamību Baltijas valstīs un veica nozares darba tirgus analīzi. Pētījuma rezultātā autore nonāca pie secinājuma, ka digitālā mārketinga speciālisti neatbilst mūsdienu darba tirgus prasībām, zināšanu un prasmju līmeņa dēļ. Lai atrisinātu šo problēmu, autore piedāvāja izveidot neformālās izglītības centru uz Online platformas bāzes. Risinājums tiks izveidots projekta veidā. Maģistra darbs sastāvs no 90 lapām, 21 attēliem, 9 tabulām, 37 pielikumiem. Atslēgas vārdi – digitāla mārketinga izglītība, digitāla mārketinga speciālists, Online platforma, projektu vadīšana.
dc.description.abstractThe aim of Master`s thesis “Project “Establishment of digital marketing education center based on the online platform”” is to increase an opportunity to study digital marketing. To identify the problem, the author conducted a study on the availability of digital marketing education opportunities in the Baltic States and conducted an analysis of the labor market in the industry. As a result of the research, the author came to the conclusion that digital marketing specialists do not meet the demands of today's labor market due to the level of knowledge and skills. To solve this problem, the author suggested creating a project for an informal education center based on an online platform. Master's thesis consists of 90 pages, 21 images, 9 tables, and 37 appendixes. Keywords – digital marketing studies, digital marketing specialist, online platform, project management.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectdigitāla mārketinga izglītība
dc.subjectdigitāla mārketinga speciālists
dc.subjectOnline platforma
dc.subjectprojektu vadīšana
dc.titleProjekts "Digitālā mārketinga izglītības centra izveide uz Online platformas bāzes
dc.title.alternativeProject "Establishment of digital marketing education center based on the Online platform
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record