Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorKupča, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:22Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70110
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46917
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Reklāma kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors”. Bakalaura darba pētāmā problēma ir saistīta ar reklāmas ietekmes procesu tieši preču un pakalpojumu iegādē un to kā patērētājs uztver reklāmu un kā tā tam palīdz veikt izvēli iegādāties vai neiegādāties konkrēto produktu vai pakalpojumu, kā arī to, ka reklāmdevēji izplatot reklāmas un nododot ziņojumu patērētājiem ne vienmēr izprot kā patērētājs to uztvers un vai tā ietekmēs tā darbības. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz reklāmas teorētisko aspektu atziņām, reklāmas ietekmi uz patērētāju tā pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa analīzi, novērtēt reklāmas ietekmi uz patērētāju tā izvēles veikšanā iegādājoties produktus vai pakalpojums. Pētījumā tika secināts, ka reklāma ietekmē patērētāju izvēli produktu/pakalpojumu iegādē. Reklāmdevējiem un mārketinga speciālistiem ir jāizin reklāmas ietekmes faktori un to kā tiek ietekmēta patērētāju rīcība.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor's thesis is “Advertising as a factor that influences consumer choice”. The research problem is related to the advertising impact on consumer’s buying decision process to purchase items or services and how the consumer perceives advertising and how it impacts consumer choice and also the fact that not always advertisers understand how consumer is going to perceive and how it is going to affect his actions when the distribution of the advertisement and the message will be delivered. The objective of the bachelor's thesis is to assess the impact of advertising on the consumer by purchasing products or services in the performance of his choice on the basis of the knowledge of the theoretical aspect of advertising, and the impact of advertising on the consumer's analysis of the decision-making. During the study, it was concluded that advertising influences consumers choice while purchasing products and services. Advertisers and marketing specialists need to know the impact factors of advertising and how it influences consumers behaviour. Keywords: advertising, consumer buying decision process, advertising communication.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectReklāma
dc.subjectPatērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanas process
dc.subjectReklāmas komunikācija
dc.subjectReklāmas uztvere
dc.titleReklāma kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors.
dc.title.alternativeAdvertising as factor influencing consumer choice.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record