Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorKrieviņa, Evelīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:22Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70129
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46918
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir ‘’Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA ‘’Zemdega’’. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem, kā arī aptaujas rezultātiem izanalizēt uzņēmuma SIA ‘’Zemdega’’ mārketingu komunikāciju efektivitāti, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus esošo komunikāciju uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantoto avotu un literatūras saraksta, un pielikumiem. Pirmajā nodaļā ir apkopota teorija par mārketingu komunikāciju veidiem- reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, tiešais mārketings un personiskā apkalpošana. Vēl teorijas daļa ietver atšķirības starp B2B un B2C tirgiem un mārketinga komunikāciju efektivitātes veidus. Otrajā nodaļā ir raksturota uzņēmuma SIA ‘’Zemdega’’ darbība, kā arī izpētīti uzņēmuma SIA ‘’Zemdega’’ esošie mārketinga komunikāciju veidi un izstrādātas mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas. Trešajā nodaļā ir pētījums, kurā ir atspoguļoti patēriņa un biznesa tirgus pārstāvju anketēšanas rezultāti ar mērķi novērtēt mārketinga komunikāciju efektivitāti uzņēmumā, un intervija ar uzņēmuma SIA ‘’Zemdega’’ valdes priekšsēdētāju . Bakalaura darba apjoms ir 81 lappuses, kuros iekļautas 4 tabulas, 48 attēli un 11 pielikumi.
dc.description.abstractThe bachelor’s theme is “Marketing communication enhancement opportunities of Zemdega company’’. Bachelors target is based on marketing communications theoretical aspects also analyze communications efficiency based on research results. Bachelor consists of introduction, three chapters, conclusions and suggestions, list of used references and literature and attachments The first chapter summarizes the theory of marketing communications types- advertising, public relations, sales promotion, direct marketing and personal selling. In theoretical part is also included description of differences between B2B and B2C markets and types of effective marketing communication. The second chapter describes the activities of company “Zemdega”, as well as explores existing types of marketing communications in company “Zemdega” and description of proposals for marketing communication. The third chapter contains research based on the results of a survey that was filled by consumer and business market participants. Surveys results are aimed at assessing the effectiveness of marketing communications in a company, and an interview with the chairman of the board of the company “Zemdega”. The Bachelor’s thesis consists of 81 pages, including 4 tables, 48 photos and 11 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectreklāma
dc.subjectcompany
dc.subjectadvertisment
dc.subjectSIA ''Zemdega''
dc.titleMārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Zemdega".
dc.title.alternativeMarketing communication enhancement opportunities of Zemdega company.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record