Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorBerkolts, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:26Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:26Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70198
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46925
dc.description.abstractDarbā pētīts Informāciju Tehnoloģiju uzņēmuma SIA TelCom mārketinga plāns un iespējamie uzlabojumi. Darba mērķis - pamatojoties uz mārketinga plāna veidošanas teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem, izpētīt uzņēmuma mārketinga plāna veidošanas nosacījumus un esošo situāciju mārketinga darbībā, atklāt plāna realizācijas priekšrocības un trūkumus, un sniegt priekšlikumus mārketinga plāna uzlabošanai. Pētījumā izmantotās pētniecības metodes: zinātnisko publikāciju un mācību grāmatu analīze, uzņēmuma SIA TelCom ekonomisko rādītāju izmaiņu pēdējos gados analīze, apkalpošanas kvalitātes izpēte un analīze, kvalitatīvā pētniecības metode – padziļinātā intervija. kvantitatīvā pētniecības metode - SIA TelCom klientu aptauja. Aprēķinu veikšanai un rezultātu izpētē tika izmantota datorprogrammu Excel. Darba izstrādei tika izmantoti statistisko datu avoti, elektroniskie informācija avoti, Centrālās statistikas pārvaldes dati, uzņēmuma SIA TelCom dati, kā arī vispārējā un speciālā mārketinga literatūra – latviešu un ārvalstu autoru darbi, tajā skaitā Valērija Praudes, Jeļenas Šalkovskas, Jāņa Ērika Niedrīša, Filipa Kotlera, Deivida Krevena, Džima Blaita, Viljama Kohena, kā arī daudzu citu mārketinga speciālistu atzinumus par mārketinga plāna iespējām, ierobežojumiem un dažādiem citiem mārketinga plāna aspektiem. Izanalizējot SIA TelCom mārketinga iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, kā arī trūkumi, kas būtu jāņem vērā, izstrādājot mārketinga plānu un veicot uzlabošanas pasākumus, ir daudz nesakārtoti, uzņēmuma standartiem neatbilstoši sektori. Metodoloģijas pētījuma rezultātā tika saprasts, cik progresīva nozare un cik nozīmīga ir IT nozare un kas tas progress ar gadiem tikai un vienīgi augs. Svarīgi ir to pozicionēt, lai klients sadzird, piemēram ar blogu, kā šajā intervijā tika minēts. Pēc aptaujas rezultātiem spriežot, šī ideja ir visnotaļ pozitīvi vērtējama, jo, pirmkārt, lielākai daļai respondentu nozare, kurā darbojas uzņēmums, ir tuva un zināma. Respondentus uzrunātu šī ideja un viņiem liekas, ka ideja nāktu tikai par labu uzņēmumam jeb ka palielinātos klienti un peļņa šīs idejas realizācijas ietvaros.
dc.description.abstractThe work explores Information Technology company Ltd. TelCom marketing plan and possible improvements. The objective of the work-based on the marketing plan of building the theoretical knowledge and survey results, explore a company's marketing plan for creating the conditions and situation marketing, discover plan marketing advantages and disadvantages, and make suggestions for improving your marketing plan. The study used research methods: scientific publications and textbook analysis, Company Ltd. TelCom economic indicators change analysis in recent years, service quality research and analysis, qualitative research method-in depth interview. quantitative research method-TelCom Ltd. customer survey. The calculations and the results of the study were used in the Excel software. The development work was used to develop statistical data sources, electronic sources of information, the Central Administration of statistics data, Company Ltd. TelCom data as well as General and special marketing literature – Latvian and foreign authors, including Valerijs Praude ,, Jelena Salkovska, Janis Eriks Niedritis, Philip Kotler, David Cravens, Jim Blatt, William Cohen, as well as many other marketing experts opinions on marketing plans, restrictions and various other aspects of the marketing plan. Analysis of the TelCom Ltd. marketing and internal environment influencing factors, as well as deficiencies which should be taken into account in developing a marketing plan and carrying out the improvement measures are much less organized, substandard business sectors. The results of the study methodology was understood as a progressive industry and how significant is IT industry and what that progress through the years and only grows. It is important to position to a customer hears, for example with the blog, as was mentioned in the interview. Judging by the survey results, this idea is very positive, because, firstly, most respondents in the sector in which the enterprise operates, is close and the unknown. Respondents addressing this idea and they think the idea only came for the good of the company, or that the increased customer and profit realization of this idea.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectInformācijas Tehnoloģijas
dc.subjectpētīšana
dc.subjectuzlabošana
dc.subjectaptauja
dc.subjectintervija
dc.titleMārketinga izpēte un uzlabošana uzņēmumā SIA TelCom.
dc.title.alternativeMarketing Research and Improvement at Ltd. TelCom.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record