Show simple item record

dc.contributor.advisorLeitāne, Līga
dc.contributor.authorDeičmanis, Rihards
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-18T01:01:26Z
dc.date.available2019-06-18T01:01:26Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70448
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46998
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izstrādāt projektu jauna uzņēmuma dibināšanai. Maģistra darba izstrādes laikā darba autors izpētīja jauna uzņēmuma dibināšanas nosacījumus, analizējā arējā finansējuma piesaistes iespējas, veica nozares izpēti, raksturoja uzņēmuma nozari, tā produktus un pakalpojumus, veica tirgus izpēti, uzņēmuma klientu analīzi, tā konkurentu novērtējumu, kā arī uzņēmuma konkurētspējas analīzi. Tika sastādīts uzņēmuma finanšu plāns, tai skaitā, pieņēmumi, uz kuriem balstīta finanšu prognoze, uzņēmuma ieņēmumu plāns, peļņas vai zaudējumu aprēķins, uzņēmuma naudas plūsmas pārskats, uzņēmuma bilance, kā arī tika veikta projekta novērtēšana, aprēķinot dažādus finansiālos rādītājus, kā arī veikta uzņēmuma risku novērtēšana. Projekta ideja ir izveidot uzņēmumu SIA „Physiohacking”, kas pamatā nodarbosies ar fizioterapijas pakalpojumiem – tiks sniegtas fizioterapeita konsultācijas, būs iespēja apmeklēt ārstnieciskās vingrošanas nodarbības, veiktas masāžas, vadītas fiziofitnesa nodarbības, tiks piedāvāts sastādīt individuālu vingrošanas plānu, kā arī uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu klāstā ir individuāla Physiohacking plāna sastādīšana, kā uzņēmuma atrašanās vieta izvēlēta Latvijas galvaspilsēta Rīga. SIA „Physohacking” darbosies nozarē, kas pēc NACE klasifikatora tiek klasificēta kā „Q89.90 Pārējā darbība veselības aizsardzības jomā”. Piedāvātais produktu klāsts ir samērā plašs, tiek piedāvāti pakalpojumi gan rehabilitācijā un ārstēšanā, gan preventīvās medicīnas jomā. SIA “Physiohacking” pakalpojumu cenas ir veidotas, balstoties uz šobrīd tirgo esošo vidējo cenu. Ņemot vērā konkurenci, nav iespējams cenas uzturēt augstākas, kā vidēji tirgū, savukārt zemākās kā tirgū esošās cenas nav vēlamas, jo tas rada risku, ka uzņēmuma zīmols tiks saistīts ar lētu cenu un līdz ar to, ne augstākās klases pakalpojumu kvalitāti. Paredzēts, ka uzņēmuma klientu bāzi, veidos Rīgas un pierīgas iedzīvotāji ar vidējiem un augstiem ienākumiem.
dc.description.abstractThe aim of the Master's Thesis is to develop a project for a new company. During the preparation of the Master's thesis, the author explored the conditions for the establishment of a new company, analyzed the possibilities of attracting external financing, carried out sector research, described the company's sector, its products and services, conducted market research, analysis of the company's clients, the evaluation of its competitors, as well as the company's competitiveness analysis. The company's financial plan was drawn up, including the assumptions on which the financial forecast was based, the company's revenue plan, the profit or loss statement, the company's cash flow statement, the company's balance sheet, as well as the project appraisal and the calculation of the various financial ratios. Also the company’s risk assessment was carried out. The idea of the project is to create a company SIA "Physiohacking", which will mainly deal with physiotherapy services - will provide physiotherapist consultations, facilitate medical gymnastics classes, massages, guided physiofitness classes, will offer to compose an individual exercise plan. Company will also provide the possibility to make individual physiohacking plan. As the location of the company is selected Riga, capital city of Latvia. The premises of the company will be located in the Latvian capital city, Riga. SIA "Physohacking" will operate in a sector that is classified as "Q89.90 Other Health Activities" by NACE classification.The range of products offered is quite extensive, offering services in both rehabilitation and treatment and in the field of preventive medicine. SIA “Physiohacking” service prices are based on the current average market price. Given the competition, it is not possible to maintain prices higher than the market average, while lower prices than the market are undesirable, as this poses a risk that the brand of the company will be linked to a cheap price and hence not the quality of the premium services. It is planned that the client base of the company will be formed by the inhabitants of Riga and nearby regions with medium and high income.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFinanses un kredīts
dc.subjectprojekts
dc.subjectfinanšu plāns
dc.subjectfizioterapija
dc.subjectārstniecība
dc.titleProjekts: SIA "Physiohacking" dibināšana
dc.title.alternativeProject: Establishment of SIA "Physiohacking"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record