Angļu valodas mācīšanās motivāciju ietekmējošie faktori vidējās izglītības iestādē, 5 un 9. klašu skolēniem
Author
Akkozhina, Bekzada
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Šī darba mērķis ir pētīt skolēnu motivāciju, mācoties angļu valodu, un noteikt faktorus, kas vidusskolas skolēnus motivē mācīties angļu valodu. Darbā tiek pētīts, cik lielā mērā angļu valodas mācīšanās motivāciju ietekmē tādi faktori kā dzimums, valodas mācību ilgums kā arī zināšanu līmenis. Teorētiskajā daļā apskatītas galvenās motivācijas teorijas, kuru izpratne ir nepieciešama, lai saprastu galvenos motivācijas konceptus otrās valodas apguvē. Balstoties uz informāciju, kas iegūta aptaujājot vidusskolas skolēnus, praktiskajā daļā izskaidroti un interpretēti faktori, kuri visvairāk ietekmē skolēnu motivāciju mācīties angļu valodu. This thesis is intended to discover the motivation that students have to learn the English language, and find the affecting factors of motivation for upper secondary school students. It also investigates to what extent English determines the motivational characteristics of learning in relation to gender, year of study, and course level. The theoretical part presents a short overview of the main theories of motivation to provide a background that is necessary for understanding main motivational concepts in second language acquisition. The practical part explains the results and interpretation of the students’ most influential factors of motivation to learn English language in the survey findings at the upper secondary school level.