Show simple item record

dc.contributor.advisorPerez Ramos, Ruyman
dc.contributor.authorLatiša, Elva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:09:51Z
dc.date.available2019-06-30T01:09:51Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69751
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47543
dc.description.abstractRakstot dažādu veidu tekstus, autori to radīšanā izmanto vairākus tekstveides posmus. Līdzīgi arī tekstu labošanā tiek izmantotas dažādas stratēģijas. Šajā darbā tiek pētīts, kā 15 vidusskolēni Latvijā, kas apgūst spāņu valodu kā svešvalodu, izmanto minētos posmus un stratēģijas, rakstot un labojot tekstus, kas paredzēti publicēšanai atsauksmju tīmekļa vietnēs TripAdvisor un Foursquare. Kā atklāj pētījuma rezultāti, minēto tīmekļa vietņu noteikumi un prasības atsauksmju izveidei ietekmē tekstveides posmu un teksta labošanas stratēģiju izvēli, kā arī sekmē augstākas kvalitātes atsauksmju izveidi, kas sasniedz savu mērķi – informēt un pārliecināt. Iepriekšminētais norāda, ka tekstveide, kurā eksistē vadlīnijas un noteiktas prasības, spāņu valodas kā svešvalodas apguvējiem palīdz rakstīšanas un labošanas procesā vairāk kā tekstveide bez konkrētiem nosacījumiem.
dc.description.abstractWhen writing different types of texts, authors use various stages during their creation. Equally, they use diverse strategies when correcting texts. This research investigates the use of the said stages and strategies, effectuated by 15 learners of Spanish as a foreign language in a secondary school in Latvia, who create and correct texts for customer review sites TripAdvisor and Foursquare. According to this research, the rules and the requirements of the said sites affect the choice of the writing stages and the text correction strategies, and help to create high quality reviews that reach their purpose – to inform and persuade. This shows that a guided writing that has certain rules and requirements is more beneficial for the learners of Spanish as a foreign language than an unguided writing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectatsauksme,
dc.subjecttekstveides posmi
dc.subjectlabošanas stratēģijas
dc.subjectspāņu valoda kā svešvaloda
dc.subjectatsauksmju tīmekļa vietnes
dc.titleAtsauksmju tīmekļa vietnēm paredzētu tekstu veidošana un labošana: TripAdvisor un Foursquare izmantošanas piemēri darbā ar spāņu valodas kā svešvalodas apguvējiem
dc.title.alternativeWriting and correcting of texts for customer review sites: example of using TripAdvisor and Foursquare in the Course of Spanish as a Foreign Language
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record