Show simple item record

dc.contributor.advisorŽogla, Irēnaen_US
dc.contributor.authorBērziņš, Andrisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:55Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:55Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29924en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4792
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractEkoloģiskās būvniecības īstenošana praksē ir priekšnosacījums cilvēka dzīves vides kvalitātes paaugstināšanai un būvražošanas nozares ilgtspējas nodrošināšanai. Mācību procesa pilnveidošana būvniecības specialitātē saistāma ar tā ekoloģisku orientēšanu. Promocijas darbā pētīta audzēkņu ekoloģiski atbildīgas attieksmes attīstība mācību procesā būvniecības specialitātē profesionālās izglītības skolā. Izvirzīti kritēriji, rādītāji un to līmeņi audzēkņu ekoloģiski atbildīgas attieksmes attīstības novērtēšanai mācību procesā būvniecības specialitātē, kā arī izveidots skolotāja un audzēkņu pedagoģiskās mijiedarbības modelis, kura īstenošanas būtiskākais ieguvums ir iespēja veicināt audzēkņu profesionālās kompetences pilnveidošanos, kā būtisku profesionālās kvalifikācijas komponentu izvirzot būvspeciālista ekoloģisko kompetenci un novērtējot ekoloģiski atbildīgas attieksmes reducēšanās virzību ekoloģiski atbildīgā uzvedībā/rīcībā dzīves un profesionālajā darbībā. Atslēgvārdi: ekoloģija, mācību process, attieksme.en_US
dc.description.abstractThe implementation of ecological construction in practice is the prerequisite to the improvement of quality in human environment and to the provision of sustainability in construction production. The improvement of the process of education in construction training must be related with regard to ecology. The research topic of the thesis is the development of environmentally responsible attitude among students during their studies. For the purpose of evaluation of environmentally responsible attitude, certain criteria and indicators have been proposed. Also, for the enhancement of environmentally responsible attitude both in one's personal behaviour and in professional conduct, a pedagogical model of teacher-student interaction has been developed. Key Words: ecology, educational process, attitude.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectIlgtspējīga būvniecībaen_US
dc.subjectVides izglītība -- Mācīšana un mācīšanās
dc.titleAudzēkņu ekoloģiski atbildīgas attieksmes attīstība mācību procesā būvniecības specialitātē profesionālās izglītības skolāen_US
dc.title.alternativeAttitude Development in Ecological Education among Construction Students of Vocational Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record