Sociālās mārketinga kampaņas “Eņģeļi pār Latviju!” analīze
Author
Kreicmane, Kitija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Priedīte, Krista Luīze
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Sociālās mārketinga kampaņas “Eņģeļi pār Latviju!” analīze” mērķis ir noskaidrot, kādus komunikācijas instrumentus un vēstījumus izmanto kampaņas “Eņģeļi pār Latviju” organizatori, lai pamudinātu auditoriju ziedot. Teorētisko pamatojumu veido divas nodaļas - sociālais mārketings un pārliecināšanas komunikācija. Kuru ietvaros apskatītas tādas teorijas kā sociālā mārketinga kampaņa, sociālā reklāma, vēstījuma definēšana, ELM modelis un pārliecināšana reklāmā. Empīriskajā daļā izmantotas 4 pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija, kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, un aptauja. Pēc darba izstrādes ir iespējams secināt, ka visi organizatoru izmantotie instrumenti un vēstījumi pamudina auditoriju ziedot, jo kampaņas mērķis vienmēr tiek sasniegts un pat pārsniegts. The aim of the Bachelor’s thesis “Analysis of the Social Marketing Campaign “Eņģeļi pār Latviju!”” is to find out what communication tools and messages are used by the organizers of the campaign to encourage the audience to donate. The theoretical background consists of two sections - social marketing and persuasion communication. Which includes theories of social marketing campaign, social advertising, definition of message, ELM model and persuasion in advertising. The empirical part of the research where used 4 methods - semi-structured interview, quantitative and qualitative content analysis, and survey. It is possible to conclude that all the tools and messages used by the organizers encourage the audience to donate, the goal of campaign's is always reached and even exceeded.