dc.contributor.advisor | Ābeļkalns, Ilvis | |
dc.contributor.author | Ulbika, Ilze | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T01:04:11Z | |
dc.date.available | 2019-07-04T01:04:11Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 69251 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48080 | |
dc.description.abstract | Darba autors: Ilze Ulbika Darba veids: Kvalifikācijas darbs Studijas programma: pirmsskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: dr.sc.admin. Ilvis Ābeļkalns Darba temats: Kustību aktivitāšu nozīme pirmsskolas vecuma bērniem. Darba mērķis: Noskaidrot kustību aktivitāšu nozīmi pirmsskolas vecuma bērnu ģimenēs un pirmsskolā. Atslēgas vārdi: Kustību aktivitātes, pirmsskolas vecuma bērni, fiziskā un emocionālā attīstība. Pētījuma jautājums: Kāda ir nozīme kustību aktivitātēm pirmsskolas vecuma bērnu attīstībā? Darbs sastāv no ievada, literatūras apskata, praktiskās daļas. Darbā ietvertas 3 tabulas, 1.attēls. Analizēti 18 literatūras avoti. Darba apjoms 36 lapaspuses. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz V. Krausta, R. Jansones, I. Bulas – Bitenieces, G. Ancānes, A. Špones, J. Jermalajevas, I. Stangaines un citu autoru atziņām. Teorētiskajā daļā analizēta literatūra, kas saistīta ar pirmsskolas vecuma bērnu fizisko un emocionālo attīstību, kustību aktivitāšu, rotaļu nozīmi. Pētījuma praktiskajā daļā veicu vecāku anketēšanu par kustību aktivitāšu nozīmi ģimenē, analizēju iegūtos rezultātus. Vadīju kustību aktivitātes, veicu novērojumus, apkopoju tos tabulā, veicu secinājumus. | |
dc.description.abstract | Author: Ilze Ulbika Type of work: qualification work Study program: pre-school teacher Scientific supervisor of the Paper: dr.sc.admin. Ilvis Ābeļkalns Title of the Paper: Meaning of pre-school children motion activities The aim of work: To find out of importance of movement activity for preschool children, role in the family and preschoolers. Key words: Movement activities, pre-school children, physical and emotional development. Research question: How important is the role of motion activities in pre-school, family and in Latvia. The work consists of introduction, literature review, practical part. The work contains of 3 tables, 1picture, 18 literature sources analyzed. Volume of work 36 pages. The theoretical part of the study is based on the works of followings authors: V. Krausts, R. Jansone, I. Bulas – Bitenieces, G. Ancānes, A. Špones, J. Jermalajevas, I. Stangaines and others authors lessons. A theoretical part analyses literature related to the physical and emotional development of children of pre-school age, movement activities, playing role. In the practical par of study, I performed parental testing on the importance of family movement activities, analyzing the results obtained. I conducted movement activities, made observations, summarized them in table, made conclusions. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | Kustību aktivitātes | |
dc.subject | pirmsskolas vecuma bērni | |
dc.subject | fiziskā attīstība | |
dc.subject | emocionālā attīstība | |
dc.title | Kustību aktivitāšu nozīme pirmsskolas vecuma bērniem | |
dc.title.alternative | Meaning of pre-school children motion activities | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |