Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Inguna
dc.contributor.authorGodina, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:14Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69261
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48084
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma –„Sadarbību ar vecākiem veicinošas pirmsskolas pedagoga komunikatīvās prasmes.’’ Mērķis ir pētīt pirmsskolas skolotāju komunikatīvās prasmes, sadarbojoties ar bērnu vecākiem. Lai mērķi sasniegtu, tika izvirzīta hipotēze-veiksmīga sadarbība starp pedagogu un vecākiem būs tad, ja pirmsskolas pedagogs izmantos dažādas efektīvas, vecāku piesaistošas formas, kā, piemēram, vecāku sapulces, konsultācijas, sarunas kā arī radošās pēcpusdienas. Lai pierādītu izvirzīto hipotēzi, tiek izstrādāts teorētiskais pamatojums-analizēti psihologu, zinātnieku, pedagogu viedokļi un pētījumi par sadarbības veidiem un to īstenošanas veidiem pirmsskolā. Pētījums sastāv no teorētiskās un praktiskas daļas.Empīriskajā daļā tiek veikts pētījums, kurā tiek pētīta pirmsskolas skolotāju sadarbība ar vecākiem. Pētījums tiek veikts Tukuma pirmsskolas izglītības iestādē X. Pētījumā piedalījās 40 pirmsskolas skolotāji un 20 bērnu vecāki. Pētījuma rezultātā tiek secināts,ka Veiksmīga sadarbība starp skolotāju un vecākiem būs tad, ja pedagogs komunikācijā ar vecākiem izmantos dažādus informācijas veidus,daudzveidīgas vecāku intereses un vajadzības respektējošas sadarbības formas,uz līdztiesības principu pamatotu vecāku iesaisti kopīgās sapulcēs un radošajās pēcpusdienās kā arī citos pasakumos. Kvalifikācijas darba apjoms ir 42 lpp Atslēgas vārdi: komunikatīvās prasmes, pirmsskolas skolotāji, vecāki
dc.description.abstractQualification work theme. „Pre-school teacher communicative skills that promote collaboration with parents”. The aim is to study the communicative skills of pre-school teachers in cooperation with parents of children. To achieve the goal, a hypothesis has been put forward - successful collaboration between the educator and the parents will be, if the pre-school teacher will use different effective, parent-attractive forms, such as parent meetings, counseling, talks as well as creative afternoons. In order to prove the hypothesis put forward, the theoretical background is analyzed - the opinions and researches of psychologists, scientists, educators on the types of cooperation and the ways of their implementation in pre-school are analyzed. The study consists of theoretical and practical parts. In the empirical part, a study is being carried out in which pre-school teacher collaboration with parents is studied. The study is carried out at the X School of Pre-school Education in Tukums. The study included 6 pre-school teachers and 20 parents of children. The study concluded that: The amount of qualification work is:42 pages Keywords: communicative skills, preschool teachers, parents.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectkomunikatīvās prasmes
dc.subjectpirmsskolas skolotāji
dc.subjectveāki
dc.subjectsadarbība
dc.titleSadarbību ar vecākiem veicinošas pirmsskolas pedagoga komunikatīvās prasmes
dc.title.alternativePre-school teacher communicative skills that promote collaboration with parents
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record