• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hiperteksts kā studentu patstāvīgas mācīšanās pilnveides līdzeklis profesionālās angļu valodas apguvē

Thumbnail
View/Open
32639-Ina_Gode_2010.pdf (3.448Mb)
Author
Gode, Ina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Promocijas darbs ir veltīts hipertekstam kā studentu patstāvīgas mācīšanās pilnveides līdzeklim, kas palīdz studentam patstāvīgi apgūt un veidot profesionālās zināšanas angļu valodā. Darbā hiperteksta modelis izveidots, pamatojoties uz teorētiskiem pētījumiem un hiperteksta modelēšanas principiem, kas balstās uz lineāra teksta informācijas strukturēšanu, saglabājot autentiska teksta būtību. Izstrādātā mezglu un hipersaišu sistēma paredz kā studentu valodas kompetences attīstību, tā arī priekšmetiskās kompetences attīstību un pilnveidi. Tas atvieglina jēdzienu konceptualizēšanu un sistematizēšanu. Promocijas darba struktūru veido ievads, trīs daļas, nobeigums, literatūras saraksts un 11 pielikumi. Kopumā analizēti 340 literatūras avoti latviešu, angļu un krievu valodā. Teorētisko un praktisko atziņu rezultāti ir attēloti 28 tabulās un 43 attēlos.
 
Research is devoted to hypertext, which can serve as a means for the facilitation of independent acquisition and development of professional knowledge by students. The hypertext model was elaborated on the basis of theoretical research and the principles of hypertext modeling, based on the structuring of linear text information, while preserving the essence of the authentic text. Especial set of nodes and hyperlinks provides students’ linguistic and professional competence. The structure of Ph.D. thesis: introduction, three parts and conclusion, bibliography and 10 appendices. In total, there were 340 bibliographical items in Latvian, English and Russian analyzed. The results of theoretical and practical investigation are presented in 27 tables and 44 figures. Key words: hypertext, structural components of independent studies, linear text information structuring, hypertext model.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4814
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV