Show simple item record

dc.contributor.advisorKalvāne, Gunta
dc.contributor.authorBaumane, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:05:14Z
dc.date.available2019-07-04T01:05:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71387
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48218
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt formatīvās vērtēšanas (FV) digitāli izmantošanu bioloģijas un ģeogrāfijas mācību procesā. Literatūras analīze veikta par vērtēšanu, atgriezenisko saiti, IKT rīkiem un FV digitālajiem rīkiem bioloģijā, ģeogrāfijā. Empīriskajā daļā analizēti un aprobēti trīs FV digitālie rīki bioloģijā, ģeogrāfijā, izvērtēta skolotāju, skolēnu, vecāku attieksme digitālo rīku lietošanā. Pētījuma rezultāti pierāda, ka izmantotie FV digitālie rīki nodrošina jēgpilnu FV un kvalitatīvu atgriezenisko saiti bioloģijā un ģeogrāfijā.
dc.description.abstractAim of the thesis is to explore the use of formative assessment (FA) digitally in the learning process in biology, geography subjects. Literature analysis has been carried out about assessment, feedback, ICT tools, FA digitaly in biology, geography. In the empirical part, three FA tools were analyzed and approbated in biology, geography. The attitude of assessed teachers, students, parents in the use of digital tools has also been examined. The results of the research show that FA digital tools used provide meaningful FA and qualitative feedback in biology, geography.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectformatīvā vērtēšana
dc.subjectatgriezeniskā saite
dc.subjectIKT rīki
dc.subjectbioloģija
dc.subjectģeogrāfija
dc.titleFormatīvā vērtēšana digitāli bioloģijā un ģeogrāfijā
dc.title.alternativeFormative assessment digitally in biology and geography
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record