Jauns personīgā laika plānošanas algoritms
Author
Ulasevičs, Antons
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Borzovs, Juris
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās indivīdam, kas ir iesaistīts vairākos projektos un aktivitātēs, nereti var uzkrāties ievērojams skaits darāmu darbu. Tiem ir dažādi izpildes termiņi, darbietilpība un svarīgums. Lai savlaicīgi uzsāktu katra darba izpildi, nav pietiekams ņemt vērā tikai darbu izpildes termiņus. Jāņem vērā arī darbu savstarpējas atkarības, darbietilpība, prioritātes un darbu izpildei pieejama laika kalendārs. Šajā darbā autors pēta un definē personīgā laika plānošanas uzdevumu un formulē lietotāja prasības šā uzdevuma risināšanai. Tāpat autors pēta darbu plānošanas algoritmus un rīkus ar mērķi novērtēt iespēju ar tiem atrisināt personīgā laika plānošanas uzdevumu. Konstatējot, kā šā darba formulējumā tas ar esošajiem rīkiem nav atrisināms, autors izstrādā jaunu algoritmu, kas ir labāk piemērots personīgā laika plānošanas uzdevuma risināšanai. Nowadays a person who is involved in multiple projects and activities might have a significant number of pending tasks at one time. Such tasks have different due dates and priorities and require different amounts of time to complete. In order to begin working on each task at an appropriate time, it is not sufficient to only take task due dates into account. It is also required to consider task dependencies, amount of time required to complete each task and also the schedule of the person in question. In “A new algorithm for personal time management” its author researches and defines a personal time management problem as well as formulates user requirements in order to solve such problem. The author also researches existing task planning algorithms and tools in order to evaluate the possibility to solve the personal time management problem using such algorithms and tools. Having ascertained that it is not possible, the author then proceeds to develop a new algorithm more suitable for personal time management.