Studentifikācijas iezīmes Rīgā: ārvalstu studentu ikdienas ģeogrāfijas
Автор
Varivoda, Sandis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņš, Māris
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā “Studentifikācijas iezīmes Rīgā: ārvalstu studentu ikdienas ģeogrāfijas” pētīta ārvalstu studentu ikdienas dzīves, studiju, darba un brīvā laika aktivitātes. Īpaša uzmanība pievērsta šo aktivitāšu telpiskajām izpausmēm jeb ģeogrāfijai. Studentifikācija ir salīdzinoši jauns jēdziens ģeogrāfijā un maz pētīta Latvijā. Pētījumam izvēlēta metodoloģiskā pieeja, kas ļauj cilvēka ikdienas dzīves aktivitātes un darbības telpu skatīt dzīves sfēru (life domains) kontekstā. Darbā pielietotas kvalitatīvās pētījumu metodes – strukturētas, padziļinātas intervijas ar ārvalstu studentiem. Iegūtie rezultāti liecina, ka ārvalstu studenti kopumā ir apmierināti ar dzīvi Rīgā, studiju kvalitāti un darba iespējām. Intervētie atklāja, ka pārsvarā ikdienas dzīve norit kopā ar citiem ārvalstu studentiem. Darbu veido ievads, 5 nodaļas, secinājumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikums. Teksta kopējais apjoms ir 54 lapaspuses. The Bachelor’s thesis “Patterns of studentification in Riga: the micro-geographies of international students” explores the everyday life, study process, work and leisure facilities of international students living in Riga. Special attention has been paid to spatial manifestation or geographies of these activities. Studentification is relatively new concept in urban geography and relatively less studied in Latvia. The adopted methodology emphasizes domains approach in analysing daily activities of international students. Qualitative research methods were exploited – structured, in-depth interviews with international students. The results reveals that international students in general are satisfied with life conditions in Riga. Interviewed students admitted that their own life and residential preferences are closly related to activities of other international students. The work consists of intorduction, 5 chapters, conclusions, references and annex. The total text size is 54 pages.