Uzņēmuma "Aerodium Technology" komunikācija 2018.gadā
Автор
Rumbiniece, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “Aerodium Technology” komunikācija 2018.gadā”. Darba mērķis ir noskaidrot kā komunicēja uzņēmums sociālo mediju portālos facebook, instagram un youtube profilos, un kas tika komunicēts par šo uzņēmumu 2018.gadā ziņu portālos. Darbā ir apskatītas teorijas par zīmolu, sociālajiem medijiem, auditoriju un auditorijas attieksmi un mārketinga komunikācijas teoriju. Tika izmantotas trīs pētnieciskās metodes – anketēšana, daļēji strukturētā intervija un kontentanalīze. Šīs metodes ļauj uzzināt uzņēmuma mērķus un plānus par komunikāciju un auditorijas vērtējums par uzņēmumu un tās komunikāciju. Apkopotie bakalaura darba rezultāti ļauj secināt, ka uzņēmums aktīvi komunicēja 2018.gada sociālajos medijos un ziņu portālos tika komunicētas ziņas par uzņēmumu. The theme of the Bachelor's thesis is “Communication of the Company “Aerodium Technology” in 2018”. The aim of the work is to find out how the company communicated on social media portals - Facebook, instagram and youtube profiles, and what was communicated about this company in 2018 on news . The thesis consists of theories about brand, social media, audience, audience attitudes and marketing communication theories. Three research methods were used - questionnaire, semi-structured interview and content analysis. These methods allows to find out about the company's goals and plans for communication and the audience's assessment of the company and its communication. The summarized results of the Bachelor thesis allow to conclude that the in 2018 the company actively communicated in the social media and information about company was communicated on news portals.