AS “LVM” kokaudzētavas “Mazsili” mārketinga vides analīze un attīstības perspektīvas Kurzemē.
Author
Vanaga, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Inta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Aija Vanaga Kvalifikācijas darba tēma: Kokaudzētavas „Mazsili” mārketinga vides analīze un attīstības perspektīvas Kurzemē. Studiju programma: Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas „Komercdarbības organizācija ar specializāciju” „Tirgzinības un tirdzniecības speciālists” Kvalifikācijas darba zinātniskais vadītājs: Mg.paed. Inta Kalniņa Kvalifikācijas darbā tiek pētīts/analizēts :uzņēmuma mārketinga vide un attīstības perspektīvas kokaudzētavā. Darba mērķis: ir pamatojoties uz apkopoto zinātnisko literatūru par mārketinga vidi, veikt kokaudzētavas „Mazsili” mārketinga vides analīzi un izstrādāt priekšlikumus konkurences attīstībai Kurzemē. Darba uzdevumi: 1.Izpētīt un analizēt zinātnisko literatūru par uzņēmuma mārketinga vidi. 2.Analizēt kokaudzētavas „Mazsili” mārketinga vidi. 3.Izvērtēt kokaudzētavas „Mazsili” konkurētspēju un attīstības perspektīvas Kurzemē. 4.Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Darbs sastāv no: trīs nodaļām. Tā pirmajā nodaļā: izpētīti un analizēti uzņēmuma mārketinga vides zinātniskie aspekti. Otrajā nodaļā: analizēta kokaudzētavas „Mazsili” mārketinga vide. Trešajā nodaļā: izvērtēta kokaudzētavas „Mazsili” konkurētspēja un attīstības perspektīvas Kurzemē. Rezultātā: izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms: Kvalifikācijas darba apjoms ir 62 lapaspuses. Darbā izmantoti: 6 tabulas, 51 attēli un 50 izmantotās literatūras avoti. Author of the qualification work: Aija Vanaga Theme of the qualification work: Analysis of marketing environment and development perspectives of the tree nursery „Mazsili” in Kurzeme. Education programme: First – level higher professional education programme Business Administration with specialization Marketing and trade specialist Supervisor of the qualification work: Mg.paed. Inta Kalniņa. Research/analysis in the qualification work:marketing environment and development perspectives of the nursery. Aim of the qualification work: is to carry out analysis of marketing environment of the tree nursery „Mazsili” and to make proposals for the development of competition in Kurzeme, based on the collected scientific literature on marketing environment. Tasks of this paper: 1.To study and analyze scientific literature on the company’s marketing environment. 2.To analyze marketing environment of the tree nursery „Mazsili”. 3.To evaluate the competitiveness and development prospects of the tree nursery „Mazsili” in Kurzeme. 4.To draw conclusions and proposals. The work consists of: 3 chapters. The first chapter: studies and analyzes the scientific aspects of the company’s marketing environment. The second chapter: analyzes the marketing environment of the tree nursery „Mazsili”. The third chapter: assesses the competitiveness and development prospects of the tree nursery „Mazsili” in Kurzeme. This results in: draw conclusions and proposals. Volume of the paper: The volume of the paper is 62 pages. The paper consists of: 6 tables, 51 images and 50 used literature and sources.