Show simple item record

dc.contributor.advisorPabērza, Inese
dc.contributor.authorOļšanova, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-28T02:02:19Z
dc.date.available2019-12-28T02:02:19Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73377
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49151
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats ir “Mārketinga stratēģija SIA “Pure Chocolate”” un tā mērķis ir iepazīties ar komercdabības organizāciju SIA “Pure Chocolate” un veikt uzņēmuma mārketinga stratēģijas novērtējumu, kā arī izdarīt secinājumus par iegūtajiem rezultātiem un sniegt priekšlikumus mārketinga stratēģijas uzlabošanai. Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevmi: •analizēt teorētiskos avotus par mārketinga stratēģijām, izprast termina “mārketinga stratēģija” saturu un būtību; •raksturot uzņēmuma vispārējo un specifisko darbību; •refinēt galvenos mārketinga stratēģijas ietekmējošos faktorus; •izvērtēt SIA “Pure Chocolate” mārketinga stratēģiju un sagatavot priekšlikumus, mārketinga stratēģijas uzlabošanai. Darbs sadalīts 3 galvenajās nodaļās, no kurām pirmajā nodaļā raksturotamārketinga startēģija un tā būtība. Darba otrajā nodaļā tiek raksturots uzņēmums SIA “Pure Chocolate”, tiek raksturota marketinga stratēģija SIA “Pure Chocolate” un veikta mārketinga stratēģijas analīze. Darba trešajā daļā tiek veikta anketēšana, ar kuras palīdzību tiek aplūkots pircēju redzējums, par uzņēmuma mārketinga darbību. Apkopojot izmantoto metožu rezultātus, esmu sniegusi savu redzējumu par iespējām un nepieciešamajām veicamajām darbībām “Pure Chocolate” mārketinga stratēģijas uzlabošanai. Darba apjoms ir 40 lapas. Tas satur 9 attēluus, 6 tabulas, literatūras sarakstā ievietoti 29 literatūtas avoti un interneta resursi, 6 uzņēmuma nepublicētie materiāli.
dc.description.abstractThe title of paperwork is “Strategy of marketing SIA “Pure Chocolate”” and is aimed to introduce with commercial organization SIA “Pure Chocolate” and make an assessment of the company's marketing strategy, and draw conclusions on the results obtained, and to give proposals to improve marketing strategy. The following tasks are set to achieve the objective: •Analyze theoretical sources of marketing strategies, understand the content and essence of the term “marketing strategy”; •Describe the general and specific activities of the company; •Define the main factors influencing your marketing strategy; Select SIA “Pure Chocolate” and prepare proposals to improve marketing strategy. The paperwork comprises three major parts, the first part offers description of marketing strategy essence. The second part describes company SIA “Pure Chocolate”, and companies marketing strategy, and also analyzes marketing strategy. In third part by compiling the results of the methods used, I have provided my vision of the opportunities and actions needed to improve the marketing strategy for Pure Chocolate. The thesis covers 40 pages, including 9 pictures and 6 tables. The total number of 29 traditionally printed and Internet sources have been used and 6 company unpublished materials.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectmārketings
dc.subjectmārketinga stratēģija
dc.subjectanalīze
dc.subjectPriekšlikumi
dc.titleMārketinga stratēģija SIA “Pure Chocolate”.
dc.title.alternativeStrategy of marketing SIA “Pure Chocolate”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record