Show simple item record

dc.contributor.advisorBisenieks, Jānis
dc.contributor.authorZariņš, Edgars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-28T02:02:20Z
dc.date.available2019-12-28T02:02:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73383
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49153
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autors ir Latvijas Universitātes, biznesa vadības un ekonomikas fakultātes, pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas “Komercdarbības organizācija” students, Edgars Zariņš. Kvalifikācijas darba tēmas nosaukums “Mārketinga vides pilnveides iespējas SIA “Moderum”” Pētījuma mērķis ir veikt SIA “Moderum” mārketinga vides un to procesu analīzi, atklāt trūkumus un nepilnības un, balstoties uz teorētiskajām nostādnēm un iegūtajām zināšanām izstrādāt pamatotus priekšlikumus uzņēmuma mārketinga vides pilnveidei. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika noteikti šādi pētījuma uzdevumi par uzņēmumu: Veikt vispārēju uzņēmuma raksturojumu; 1.Noskaidrot teorētiskās nostādnēs uzņēmuma mikro un makro vides ietekmējošos faktorus, uzņēmuma mārketinga vides ietekmējošos faktorus; 2.Veikt SIA “Moderum” mikro un makro vides un mārketinga vides analīzi, pamatojoties uz teorētiskajām nostādnēm un izmantoto literatūru; 3.Intervēt uzņēmuma visu līmeņu darbiniekus, ieskaitot SIA “Moderum” vadītāju; 4.Veikt SIA “Moderum” patērētāju lojalitātes aptauju; 5.Veikt SIA “Moderum” eksperimentu produkcijas cenas kalkulācijas procesam; 6.Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga vides un procesu pilnveidei Darbā izmantotas teorētiskās un empīriskās pētījuma metodes, kā arī datu apstrādes metodes. Autors veica tam pieejamo datu analīzi, intervēja gan uzņēmuma vadītāju un komercdarbiniekus, gan arī zemāko līmeņu darbiniekus. Tika veikta aptauja iesaistot tajā uzņēmuma produkcijas patērētājus. Dažādu dokumentu, pārdošanas datu, tehniskās dokumentācijas izpēte tika veikta ievērojot likumu par komercnoslēpumu. Pētījuma nolūkā tika veikts eksperiments izmantojot autora cenu kalkulācijas metodi. Kvalifikācijas darbs sastāv no 4 nodaļām un 11 apakšnodaļām, 16 attēliem, 5 tabulām, 7 pielikumiem. Pirmā nodaļa veltīta mārketinga būtības un mārketinga vides izpētei Otrajā nodaļa veltīta SIA “Moderum” vispārējam raksturojumam. Uzņēmuma mārketinga mikro un makro vides ietekmes faktoru izpētei. Trešajā nodaļā tiks veikta SIA “Moderum” mārketinga iekšējo un ārējo procesu analīze, novērtējot tos. Ceturtajā nodaļā autors no izpētes rezultātā iegūtajiem datiem izstrādās priekšlikumus mārketinga vides un procesu pilnveidei. Visu apskatīto nodaļu kopsavilkums ir apkopots darba secinājumos, tie sarindoti pēc nozīmīguma pakāpes, sākot ar svarīgāko. Darba nobeigumā autors izvirzījis priekšlikumus, kas sarindoti pēc svarīguma pakāpes sākot no svarīgākā. Priekšlikumi izstrādāti balstoties uz teorētiskajām nostādnēm, veiktā pētījuma, iegūtajām zināšanām un pieredzi. Darba noslēgumā - izmantotās literatūras un avotu saraksts, kā arī pielikumi.
dc.description.abstractThe author of the qualification work is a student of the University of Latvia, business management and economics faculty, a student of the first level vocational higher education study programme “Commercial Organisation”, Edgars Zariņš. Qualification Work Theme Name “Marketing Environment Development Opportunities SIA “MODERUM” The aim of the study is to perform an analysis of the marketing environment of MODERUM and their processes, to identify shortcomings and shortcomings, and to develop sound proposals to improve the company's marketing environment based on theoretical guidelines and knowledge. In order to achieve the objective pursued, the following tasks of the enterprise study were identified: To carry out a general description of the company; 1. Clarify in theoretical terms the environmental impacts of the enterprise's micro and macro, the environmental impacts of the enterprise's marketing environment; 2. Perform an analysis of the micro and macro environment and marketing environment of Moderum, based on theoretical guidelines and the literature used; 3. Interviewing employees at all levels of the company, including the head of Moderum Ltd. 4. Carry out a survey of Moderum's consumer loyalty; 5. Perform the Moderum experiment for the production price calculation process; 6. Draw conclusions and develop proposals to improve the company's marketing environment and processesThe work uses theoretical and empirical study methods as well as data processing methods. The author carried out an analysis of the data available to it, interviewed both the company's executives and commercial workers and lower-level employees. A survey was conducted involving consumers of the company's output. Research into various documents, sales data, technical documentation was carried out in compliance with the Commercial Secrets Act. For the purpose of the study, an experiment was conducted using the author's pricing method. The qualification work consists of 4 chapters and 11 subdivisions, 16 images, 5 tables, 7 annexes. Chapter One focuses on exploring the nature of marketing and the marketing environment The second chapter focuses on the overall nature of Moderum. Research for enterprise marketing micro and macro environmental impacts.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectmārketinga vide
dc.subjectzaudējumu pieaugums
dc.subjectmārketinga vides un procesu pilnveide
dc.subjectpriekšlikumi
dc.subjectteorētiskās pētījuma metodes
dc.titleMārketinga vides pilnveides iespēja SIA “MODERUM”
dc.title.alternativeMarketing Environment Improvement Opportunities in Ltd. “MODERUM”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record