Show simple item record

dc.contributor.advisorVolāne, Elita
dc.contributor.authorStrazdiņa, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:02:59Z
dc.date.available2019-12-31T02:02:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other73207
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49203
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Inese Strazdiņa Bakalaura darba nosaukums: 3-4 gadīgu bērnu veidošanas prasmju apguves veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Zinātniskā darba vadītāja: Prof. Dr.paed. Elita Volāne Bakalaura darba mērķis: pētīt un analizēt 3 – 4 gadīgu bērnu veidošanas prasmju apguves iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma hipotēze – 3-4 gadīgu bērnu veidošanas prasmju apguve noris sekmīgāk, ja skolotājs piedāvā bērnu vecumam atbilstošus, interesantus uzdevumus un daudzveidīgus materiālus. Pirmajā daļā darba autore analizē prasmju teorētisko pamatojumu dažādu autoru (V. Hibnere, V. Baha, N. Geidžs, E. Kozireva, u.c.) skatījumā. Teorētiskā pētījuma laikā autore atklāj prasmju apguves veicinošos faktorus, izzina un analizē psihologu (V. Hibnere, V. Golubina, D. Lieģeniece, I. Jermakova, u.c.) atziņas par 3-4 gadīgu bērnu attīstību pētāmās problēmas aspektā, kā arī – analizē veidošanas prasmju apguvi mācību procesā. Darba otrajā daļā tiek veikta 3-4 gadīgu bērnu veidošanas prasmju izpēte un analīze. Bakalaura darba apjoms ir 57 lapaspuses, 9 pielikumi, 2 tabulas, 3 attēli, 40 izmantotie literatūras avoti latviešu, angļu un krievu valodās. Atslēgas vārdi: veidošana, prasmes, veidošanas materiāli, pirmsskola.
dc.description.abstractBachelor thesis author: Inese Strazdiņa Title of Bachelor's thesis: Opportunities for promotion of skills development of 3-4 year old children in Preschool. Scientific Supervisor: Prof. Dr.paed. Elita Volāne The aim of the Bachelor's thesis: to study and analyze the possibilities of acquiring skills of 3-4 year old children in preschool educational institution. The hypothesis of the research is that learning skills of 3-4 year old children is more successful if the teacher offers interesting tasks and diverse materials appropriate to the age of the children. In the first part, the author analyzes the theoretical basis of skills from the point of view of various authors (V. Hibner, V. Bach, N. Gaij, E. Kozireva, etc.). During the theoretical research author discovers the factors contributing to the acquisition of skills, researches and analyzes the conclusions of psychologists (V. Hibner, V. Golubina, D. Lieģeniece, I. Jermakova, etc.) about the development of 3-4 year old children in the aspect of the problem acquisition of skills in the learning process. The second part of the thesis deals with research and analysis of the skills of 3-4 year old children. The Bachelor thesis contains 57 pages, 9 appendixes, 2 tables, 3 pictures, 40 references in Latvian, English and Russian. The keywords: building, skills, building materials, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectveidošana
dc.subjectprasmes
dc.subjectveidošanas materiāli
dc.subjectpirmsskola
dc.title3-4 gadīgu bērnu veidošanas prasmju apguves veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeOpportunities for promotion of skills development 3-4 year old children in Preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record