Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorHiršfelde, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:27Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73308
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49245
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana kustību rotaļās. Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt saskarsmes sekmēšanas iespējas vidējā pirmsskolas vecuma bērniem kustību rotaļās. Darba teorētiskajā daļā tiek analizētas autoru atziņas par saskarsmi, tās nozīmi, veidiem, funkcijām, saskarsmes struktūru (M. Pomohaci, I.Sopa, S. Omārova, E. Apsolons u.c.), saskarsmes nozīmi un veidošanos pirmsskolas vecuma bērniem (D. Plumere, I. Puškarevs, J. H. Humprejs u.c.), bērna attīstību (I. Freiberga, L. Priede u.c.), kā arī analizētas atziņas par rotaļām, tās veidiem un rotaļu nozīmi bērna attīstībā, kustību rotaļu nozīmi saskarsmes prasmju apguvē (A.Plaude, I. Stangaine, R. Lapšāne, D. Dzintere u.c.). Empīriskajā daļā tiek novērotas un analizētas bērnu saskarsmes prasmes ikdienas situācijās, rotaļnodarbībās un vadītajās kustību rotaļās, kuras tiek salīdzinātas pētījuma sākumā un beigās, kā arī veikti vecāku sniegto datu apkopojumi un salīdzinājumi par bērnu saskarsmes prasmēm, kurus viņi izsaka anketās. Analizēti dati no bērnu intervēšanas, lai noskaidrotu viņu emocionālo stāvokli grupā. Pētījuma beigās var secināt, ka kustību rotaļas uzlabo bērnu saskarsmes prasmes, ja skolotājs pārzin bērnu attīstības likumsakarības un sakarsmes veidošanās nosacījumus un ja tiek izmantotas kustību rotaļas, kuras sekmē saskarsmes prasmes veidošanos. Bakalaura darba ir 77 lapaspuses, iekļauti 6 attēli, 3 tabulas, 8 pielikumi un 71 izmantotās informācijas avoti, no kuriem 42 latviešu valodā, bet 29 svešvalodās.
dc.description.abstractTitle of bachelor thesis: Promotion of communication skills of middle-aged preschool children in movement games. Aim of the thesis: to theoretically explore and practically explore the possibilities of communication promotion in middle age preschool children in movement games. Theoretical part of the work analyzes authors' conclusions about communication, its meaning, types, functions, structure of communication (M. Pomohaci, I. Sopa, S. Omarova, E.Apsolons, etc.), meaning and formation of communication in preschool children (D. Plumere, I. Pushkarev, J.H Humprey, etc.), child development (I. Freiberga, L. Priede, etc.), as well as analyzed the findings about games, their types and the role of game in the child's development, the role of movement games in the acquisition of communication skills (A. Plaude, I. Stangaine, R.Lapsane, D. Dzintere and others). The empirical part observes and analyzes children's communication skills in daily life, play and guided movement games, which are compared at the beginning and end of the study, as well as summarizing data provided by parents and comparing their children's communication skills through questionnaires. Data from interviewing children were analyzed to find out their emotional state in the group. At the end of the study, it can be concluded that movement games improve children's communication skills if the teacher is familiar with the regularities of child development and the conditions for developing communication, and if movement games are used to facilitate the development of communication skills. The Bachelor's thesis has 77 pages, includes 6 figures, 3 tables, 8 appendices and 71 sources of information, 42 in Latvian and 29 in foreign languages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectSaskarsmes prasmes
dc.subjectKustību rotaļa
dc.subjectVidējais pirmskolas vecums
dc.subjectSaskarsme
dc.subjectRotaļas
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana kustību rotaļās
dc.title.alternativePromotion of communication skills of middle-aged preschool children in movement games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record