Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorŽukova, Elīza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:30Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73316
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49251
dc.description.abstractDarba autore: Elīza Žukova Darba vadītāja: profesore Dr. paed. Maruta Sīle Pētnieciskā darba temats: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveide literāro darbu iepazīšanas procesā. Pētījuma mērķis: pētīt vidējā pirmsskolas vecumu bērna atstāstīšanas prasmju pilnveidi literāro darbu iepazīšanas procesā. Pētījuma uzdevumi: analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas par atstāstīšanas prasmēm, raksturot atstāstīšanas prames vidējā pirmsskolas vecumposma bērniem, organizēt empīrisko pētījumu, analizēt empīriskā pētījumā iegūtos datus. Pētījuma hipotēze- vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveide literāro darbu iepazīšanas procesā būs sekmīgāka, ja : •literārais darbs tiks izvēlēts atbilstoši vecumposmam, •lasīts tiks izteiksmīgi un interesanti lasīts, •tiks cienīts bērna viedoklis. Pētījuma metodes: teorētiskās izpētes metodes- literatūras analīze, empīriskās metodes – pārrunas, novērojumi, dzīves gājuma analīze, kā arī matemātiskās metodes – reģistrēšana, ranžēšana. Teorētiskais pamatojums: bērniem ir jālasa priekšā grāmatas, lai pilnveidotu bērnu vārdu krājumu, un attīstītu atstāstīšanas prasmes. Rīta posmā bērniem ir lielāka koncentrēšanās spēja, tāpēc tad atstāstīšana būs sekmīgāka. Pētījums veikts: Saulkrastu pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma darba lapaspušu skaits: 30 lpp Pētījuma darba attēlu skaits: 3 attēli Pētījuma darba tabulu skaits: 15 tabulas Atslēgas vārdi: atstāstīšana, vidējais pirmsskolas vecums, literārie darbi.
dc.description.abstractAuthor: Eliza Žukova Supervisor: Professor Dr. paed. Maruta Sile Research topic: Improvement of retelling skills of middle-aged children in the process of getting acquainted with literary works. Study of the research: to investigate the improvement of the retelling skills of the average preschool child in the process of getting acquainted with literary works. Tasks of the research: to analyze pedagogical and psychological scientists' theories on retelling skills, to describe retelling skills for middle-aged children, to organize empirical research, to analyze data obtained in empirical research. Research hypothesis- improving the retelling skills of middle-aged pre-school children in the process of getting to know literary works will be more successful if: •the literary work will be selected according to age, •the reading will be expressive and interesting, •the child's views will be respected. Research methods: theoretical research methods - literature analysis, empirical methods - interviews, observations, life history analysis, as well as mathematical methods - registration, ranking. Theoretical background: children need to read books to improve their vocabulary and develop retelling skills. In the morning, the children have a greater concentration, so the narration will be more successful. Main results and conclusions: show that the child's retelling skills in the morning are more successful. Study done: Saulkrastu pre-school educational institution Number of pages of the study: 30 pages Number of pictures in the study work: 3 pictures Number of work tables: 15 Keywords: retelling, average preschool age, literary works.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectatstāstīšana
dc.subjectvidējais pirmsskolas vecums
dc.subjectliterārie darbi
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveide literāro darbu iepazīšanas procesā
dc.title.alternativeImprovement of retelling skills of middle-aged children in the process of getting acquainted with literary works
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record