Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorŽolneroviča, Jeļena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:01Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73391
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49301
dc.description.abstractDarba nosaukums: 3 - 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju sekmēšana spēlēs. Darba autore: Jeļena Žolneroviča Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt 3 - 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju sekmēšanu spēlēs. Darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un empīriskās. Pētījuma teorētiskajā daļā tika pētīts sociālo prasmju raksturojums un analizēts tieši 3 - 4 gadīgu bērnu sociālas attīstības raksturojums, kā arī izzināta spēles nozīme sociālo prasmju sekmēšanā. Teorētiskajā literatūrā analizēti tādu autoru darbi, kā D. Lieģeniece, A,Špona, D.Dzintere, I.Stangaine, R. Garleja, M. Vidnere un I. Konstantinova. Pētījuma empīriskajā daļā tika petītas 3 - 4 gadīgu bērnu sociālās prasmes un to sekmēšana spēlēs. Lai tās izzinātu, tika izvirzīti kritēriji, pamatojoties uz Skola 2030 materiāliem. Lai veicinātu šīs prasmes bērniem tika piedāvātas dažādas spēles (didaktiskās, kustību un muzikālās). Pamatojoties uz veikto pētījumu var secināt, ka spēlei ir liela nozīme bērna attīstībā, jo tajā bērns apgūst dažādas dzīvei nepieciešamās sociālās prasmes.
dc.description.abstractThe title of the work: Children’s social skills development through games at the age of 3 - 4 The author of the work: Jeļena Žolneroviča Aim of the research: to study theoretically and practically the children’s social skills development through games at the age of 3 - 4 The research work consists of 2 parts - theoretical and empirical. The theoretical part of the research work explores the characteristics of social skills and analyzes the social development of children aged 3 - 4 years, as well as explores the role of games in developing social skills. For the analysis of theoretical works such authors as D. Lieģeniece, A, Spoon, D. Dinterter, I. Stangaine, I. Konstantinova ,R. Garlee and M. Vidner were chosen. The empirical part of the research work explores the social skills of 3 – 4 - year old children and their development through games. For the research special criteria were set based on School 2030 materials. To promote these skills, children were offered a variety of games (didactic, movement and musical). Based on the research, it can be concluded that games play an important role in the child's development, as through them the child gain various social skills needed for life.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolēni
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectkustību rotaļa
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.title3-4 gadīgu bērnu sociālo prasmju sekmēšana spēlēs
dc.title.alternativeChildren’s social skills development through games at the age of 3 - 4
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record