2-3 gadīgu bērnu iztēles veicināšana matemātikas priekštatu apguvē

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Kvalifikācijas darba autore: Krista Kora Kukaine Kvalifikācijas darba nosaukums: 2-3 gadīgu bērnu iztēles veicināšana matemātikas priekštatos Kvalifikācijas darba vadītājs: Dr. paed. I. Helmane Darba mērķis: analizēt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles veicināšanu matemātikas preikšstatu apguvē un apkopot ieteikumus matemātikas priekštatu apguvei iztēles veicināšanā. Darba sastāvs: ievads, 2 (divas) daļas, 5 (piecas) apakšnodaļas, secinājumi, priekšlikumi, 38 (trīsdesmit astoņi) izmantotās literatūras un avotu saraksts, 5 (pieci) pielikumi. Kvalifikācijas darba apjoms: 44 lpp., 3 tabulas, 3 attēli, 5 pielikumi, 39 literatūras avoti. Pirmajā daļā tiek analizēta daudzu zinātnieku un autoru teorijas par iztēles veicināšanu matemātikas priekšstatu apguvē pirmsskolā, kā arī raksturota iztēles darbības būtība matemātikas priekšstatu apguves veicināšanai 2-3 g. vecuma bērniem. Otrajā daļā tiek pētīta reālā situācija iztēles un matemātikas priekšstatu apguvē. Tiek piedāvāti ieteikumi šo priekštatu apguvei.
Author of the qualification paper: Krista Kora Kukaine Title of the qualification paper: Promotion of imagination for 2-3 year old children in mathematics. Qualification paper supervisor: Dr. paed. I. Helmane Objective of the paper: to analyze the stimulation of mathematical notion in the pre-school age children and to compile suggestions for the mathematical concepts in the promotion of the imagination. The paper consists: the introduction, 2 (two) chapters, 5 (five) subdivisions, conclusions, 38 (thirty eight) units of literature and a list of sources, 5 (five) of the annexes. Extent of the qualification paper: 44 pages, 3 tables, 3 pictures, 5 annexes. The first part analyzes theories of many scientists and authors on the promotion of imagination in pre-school mathematics, as well as describes the essence of imaginative activity in mathematics at 2-3 g. for children of age. The second part explores the real situation in imaginative and mathematical concepts. Suggestions are offered for learning these concepts.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By