Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorAndermane, Rasma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:59Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73509
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49396
dc.description.abstractDarba nosaukums: Vecākā pirmsskolas bērnu radošās darbības sekmēšana vizuālajā mākslā. Darba autore: Rasma Andermane. Darba vadītājs Dr. paed. Antra Randoha. Darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt radošās darbības sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā: tiek analizētas un apkopotas dažādas pedagoģiskas un psiholoģiskas atziņas par radošās darbības sekmēšanas vizuālajā mākslā pirmsskolā. Empīriskajā pētījumā: tiek praktiski veikts pētījums piedāvājot dažādas rotaļdarbības izvirzītai hipotēzei. Pētījuma hipotēze: radoša darbība vizuālājā mākslā norit veiksmīgi, ja: 1. darbam netiek piedāvāts gatavs trafarets; 2. tiek nodrošināta izteiksmes līdzekļu izvēles brīvība, nepiespiesta vide; 3. tiek ļauts improvizējot radīt jaunu sižeta līniju; 4. parādās aizrautība radošā procesa gaitā. 37. lpp tika izstrādāti ieteikumi radošās darbības veicināšanai vizuālajā mākslā. Darbs sastāv no 58 lpp., darbā iekļauti 26 attēli un 7 tabulas un 3 pielikumi. Darbā izmantoti 54 literatūras avoti.
dc.description.abstractTitle: Development of creative activity in visual arts of older preschool children Author: Rasma Andermane. Supervisor: Dr. paed Antra Randoha. Aim of the thesis: to study theoretically and practically possibilities of development of creative activity in visual arts for older preschool children. The thesis consists of two parts - theoretical and empirical. In the theoretical part of the work: various pedagogical and psychological conclusions about creative activity in visual arts of older preschool children are analysed and summarized. Empirical Study: A practical study is carried out offering a variety of play activities for a hypothesis. Research hypothesis: Creative work in visual arts are successful if: 1. no ready-made stencil is offered for the task; 2. freedom of choice of means of expression are provided, in a relaxed environment; 3. improvisation to create a new storyline are aloud; 4. enthusiasm for the creative process appears. In 37 p. were made suggestions for developing creative activity in the visual arts. Thesis consists of 58 pages, 26 images and 7 tables and 3 appendices. 54 sources of literature have been used in the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectradoša darbība
dc.subjectradošums vizuālajā mākslā
dc.subjectzīmēšana
dc.subjectbērnu radošums
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana vizuālajā mākslā
dc.title.alternativeDevelopment of creative activity in visual arts of older preschool chirdren
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record