dc.contributor.advisor | Randoha, Antra | |
dc.contributor.author | Savicka, Inga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-12-31T02:06:08Z | |
dc.date.available | 2019-12-31T02:06:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 73651 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49507 | |
dc.description.abstract | Darba autore: Inga Savicka Darba vadītāja: Dr. paed. Antra Randoha Bakalaura darba tēma: “Sociālo prasmju sekmēšana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem integrētā mācību procesā dabā.” Kvalifikācijas darba apjoms: 50 lpp. Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, 9 apakšnodaļām, 2 tabulām, 18 attēliem, secinājumiem, 1 pielikuma un 41 izmantotās literatūras un citiem avotiem. Darbā aprakstīts, kā sekmēt sociālo prasmju veidošanos pirmsskolas vecuma bērniem integrētā mācību procesā dabā. Ir pētīts, kā ikdienā dabā veicināt sociālās prasmes 5 un 6 gadus veciem bērniem. Atslēgas vārdi: pirmsskolēni, integrēts mācību process, sociālās prasmes, daba. Pētījuma priekšmets: integrēts mācību process dabā. Pētījuma mērķis: Noskaidrot sociālo prasmju attīstības nodrošināšanas iespējas, integrētā mācību procesā, pirmsskolas vecākā vecumposma bērniem dabā. Pētījuma hipotēze: Sociālās prasmes ir iespējams attīstīt integrētā mācību procesā dabā, ja: - pedagogs motivē bērnus sadarboties kopīgas ieceres īstenošanai, - rotaļnodarbības izstrādē pedagogs veicina sociālo prasmju pielietošanu dažādās aktivitātēs dabā. Pētījuma metodes: empīriskā metode – pedagoģiskais vērojums. Pētījuma objekts: arodslimības faktori un profilakse. Pētījuma bāze: Tukuma pirmsskolas izglītības iestāde „X”. Pētījumā piedalās 10 pirmsskolas vecākā vecumposma bērni. Darba izmantošana: pedagogiem, pedagoģijas studentiem. | |
dc.description.abstract | Author of the Work: Inga Savicka Adviser of the Work: Dr. paed. Antra Randoha Topic of the Bachelor Thesis: “Promoting of Social Skills for Senior Preschool-Age Children During Integrated Learning Process Provided in Nature.” Volume of the Qualification Work: 51 pages. The work consists of an Introduction, 2 Sections, 9 Sub-sections, 2 Charts, 18 Figures, Conclusions, 2 Appendix and 41 Bibliographic and other sources. The work outlines how to contribute to the development of social skills of preschool-age children in an integrated learning process provided in nature. The accomplished study has explored how to promote social skills for 5 and 6 years old children during their everyday activities in nature. Key words: preschoolers, integrated learning process, social skills, nature. Research Subject: Integrated learning process provided in nature. Aim of Research: To identify the possibilities of development of social skills in an integrate learning process for senior preschool-age children provided in nature. Raised Hypothesis: It is possible to develop social skills in an integrated learning process provided in nature, given that: - children are motivated by pedagogue to cooperate in order to implement a common project, - during the development of a play-activity, pedagogue is encouraging the usage of social skills throughout various activities in nature. Research Methods: Empirical method – pedagogical observation. Research Object:Factors and prevention of occupational diseases. Research Basis: Tukums “X” Preschool. Use of the Work: Pedagogues, pedagogical students. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Skolas pedagoģija | |
dc.subject | pirmsskolēni | |
dc.subject | integrēts mācību process | |
dc.subject | sociālās prasmes | |
dc.subject | daba | |
dc.title | Sociālo prasmju sekmēšana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem integrētā mācību procesā dabā | |
dc.title.alternative | Social skills develope for older preschoolers in an integrated learning process in nature | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |