Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorSavicka, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:08Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73651
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49507
dc.description.abstractDarba autore: Inga Savicka Darba vadītāja: Dr. paed. Antra Randoha Bakalaura darba tēma: “Sociālo prasmju sekmēšana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem integrētā mācību procesā dabā.” Kvalifikācijas darba apjoms: 50 lpp. Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, 9 apakšnodaļām, 2 tabulām, 18 attēliem, secinājumiem, 1 pielikuma un 41 izmantotās literatūras un citiem avotiem. Darbā aprakstīts, kā sekmēt sociālo prasmju veidošanos pirmsskolas vecuma bērniem integrētā mācību procesā dabā. Ir pētīts, kā ikdienā dabā veicināt sociālās prasmes 5 un 6 gadus veciem bērniem. Atslēgas vārdi: pirmsskolēni, integrēts mācību process, sociālās prasmes, daba. Pētījuma priekšmets: integrēts mācību process dabā. Pētījuma mērķis: Noskaidrot sociālo prasmju attīstības nodrošināšanas iespējas, integrētā mācību procesā, pirmsskolas vecākā vecumposma bērniem dabā. Pētījuma hipotēze: Sociālās prasmes ir iespējams attīstīt integrētā mācību procesā dabā, ja: - pedagogs motivē bērnus sadarboties kopīgas ieceres īstenošanai, - rotaļnodarbības izstrādē pedagogs veicina sociālo prasmju pielietošanu dažādās aktivitātēs dabā. Pētījuma metodes: empīriskā metode – pedagoģiskais vērojums. Pētījuma objekts: arodslimības faktori un profilakse. Pētījuma bāze: Tukuma pirmsskolas izglītības iestāde „X”. Pētījumā piedalās 10 pirmsskolas vecākā vecumposma bērni. Darba izmantošana: pedagogiem, pedagoģijas studentiem.
dc.description.abstractAuthor of the Work: Inga Savicka Adviser of the Work: Dr. paed. Antra Randoha Topic of the Bachelor Thesis: “Promoting of Social Skills for Senior Preschool-Age Children During Integrated Learning Process Provided in Nature.” Volume of the Qualification Work: 51 pages. The work consists of an Introduction, 2 Sections, 9 Sub-sections, 2 Charts, 18 Figures, Conclusions, 2 Appendix and 41 Bibliographic and other sources. The work outlines how to contribute to the development of social skills of preschool-age children in an integrated learning process provided in nature. The accomplished study has explored how to promote social skills for 5 and 6 years old children during their everyday activities in nature. Key words: preschoolers, integrated learning process, social skills, nature. Research Subject: Integrated learning process provided in nature. Aim of Research: To identify the possibilities of development of social skills in an integrate learning process for senior preschool-age children provided in nature. Raised Hypothesis: It is possible to develop social skills in an integrated learning process provided in nature, given that: - children are motivated by pedagogue to cooperate in order to implement a common project, - during the development of a play-activity, pedagogue is encouraging the usage of social skills throughout various activities in nature. Research Methods: Empirical method – pedagogical observation. Research Object:Factors and prevention of occupational diseases. Research Basis: Tukums “X” Preschool. Use of the Work: Pedagogues, pedagogical students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolēni
dc.subjectintegrēts mācību process
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectdaba
dc.titleSociālo prasmju sekmēšana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem integrētā mācību procesā dabā
dc.title.alternativeSocial skills develope for older preschoolers in an integrated learning process in nature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record