Priekšmetiskā darbība matemātikas prasmju apguves veicināšanā 1. klases skolēniem
Author
Sapegina, Ļubova
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autore: Ļubova Sapegina. Bakalaura darba nosaukums: Priekšmetiskā darbība matemātikas prasmju apguves veicināšanā 1. klases skolēniem. Darba mērķis: teorētiski un praktiski pētīt 1. klases skolēnu matemātikas prasmju apguvi, iesaistot priekšmetisko darbību un apkopot ieteikumus matemātikas skolotājiem matemātikas mācībai. Darbs sastāv: ievads, 2 (divas) daļas, 5 (piecas) apakšnodaļas, secinājumi, 45 literatūru avoti, 11 (vienpadsmit) pielikumi. Bakalaura darba apjoms: 54 lappuses, darbā ir 15 tabulas, 13 attēli, 11 pielikumi. Pirmajā daļā tiek pētīta un analizēta zinātnieku un citu autoru teorija par matemātikas prasmju apguvi sākumskolas vecumā, par priekšmetiskās darbības būtību un nepieciešamību sākumskolas skolēniem. Otrajā daļā tiek pētīta reālā situācija matemātikas prasmju apguvē 1. klases skolēniem, tiek izteikti priekšlikumi matemātikas prasmju apguves veicināšanai. Atslēgas vārdi: priekšmetiskā darbība, matemātikas prasmes, sākumskolas vecums, mācību saturs. Author of the bachelor thesis: Ļubova Sapegina. Tittle of bachelor thesis: subject action is to promote mathematics skills for 1st grade scholars. Purpose of the work: to study theoretically and practically mathematics skills of 1st grade scholars by engaging in subject-based activities and compiling recommendations for mathematics teachers to teach mathematic. Thesis consists of: the introduction, 2 (two) chapters, 5 (five) subdivisions, 45 units of literature and a list of source, 11 (eleven) annexes. Extent of bachelor thesis: 54 pages, 15 tables, 13 figures, 11 annexes. The first part explores and analyzes the theory of scientists and other authors about the acquisition of mathematics skills at primary school age, the nature of subject matter, and the need for elementary school schoolars. The second part explores the real situation of mathematics skills acquisition for 1st grade schoolars and makes suggestions for promoting mathematical skills acquisition. Keywords: subject activity, math skills, elementary school age, curriculum.