Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepa, Diāna
dc.contributor.authorLapšina, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:39Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73774
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49553
dc.description.abstractDarba autore: Līga Lapšina. Bakalaura darba temats: “Spēļu izmantošana runātprasmes veicināšanai angļu valodas stundās 3. klasē.” Pētījuma mērķis: Teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt nosacījumus runātprasmes veicināšanai angļu valodas apguves procesā. Pētījums sastāv no teorētiskās daļas un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā, iepazīstoties ar dažādu pedagogu un psihologu atziņām, tika secināts, ka spēle ir ļoti veiksmīga mācību metode runātprasmes apgūšanai 3. klasē. Veicot empīrisko pētījumu, kurš sevī ietvēra pedagoģisko eksperimentu un dokumentu analīzi, tika pierādīts, ka izmantojot spēli kā mācību metodi, runātprasme angļu valodā tiek veicināta labāk. Teorētiskajā un empīriskajā daļā iegūtie secinājumi apstiprina darba hipotēzi, ka skolēna runātprasme angļu valodas stundās tiks veicināta, ja skolotājs stundās izmantos skolēnu vecumposmam un mācību saturam atbilstošas spēles. Bakalaura darba apjoms: 42 lapaspuses, attēlu skaits: 9, tabulu skaits: 1, bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits: 36, pielikumu skaits: 1. Atslēgas vārdi: Spēles metode, angļu valoda, runātprasmes veicināšana, angļu valodas apguve 3. klasē.
dc.description.abstractAuthor: Līga Lapšina. Bachelor thesis theme: The usage of games to promote speaking skills in English class Grade 3. Aim of research: To theoretically substantiate and practically test the conditions for the promotion of speaking skills in the process of learning English. The research consists of a theoretical part and a practical part. In theoretical part, after learning about the findings of various educators and psychologists, it was concluded that game is a very successful teaching method for the promotion of speaking skills in Grade 3. An empirical research involves pedagogical experimentation and document analysis witch has shown that using game as a teaching method helps to promote speaking skills in English better. Theoretical and empirical research confirms hypothesis that the learner's speaking skills in English lessons will be promoted if the teacher will use games appropriate to the students age and content of the lessons. Number of pages: 42, Number of pictures: 9, Number of tables: 1, Number of references: 36, Number of attachments: 1. Keywords: game method, English Language, speaking skills promotion in Grade 3.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectspēles metode
dc.subjectangļu valoda
dc.subjectrunātprasmes veicināšana
dc.subjectangļu valodas apguve 3. klasē
dc.titleSpēļu izmantošana angļu valodas prasmju pilnveidei sākumskolā
dc.title.alternativeThe usage of games to improve English language skills in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record