Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorTimošenko, Jekaterīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:13Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73833
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49892
dc.description.abstractDarba nosaukums: 5 - 6 gadīgu bērnu izziņas interešu par dabu sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore: Jekaterīna Timošenko Darba tēma: 5-6 gadīgu bērnu izziņas interešu par dabu sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt 5-6 gadīgu bērnu izziņas interešu sekmēšanas iespējas pirmskolā Darbā tiek analizēti jautājumi par bērnu vecumposma attīstības likumsakarībām pētāmās problēmas aspektā, pedagogu un psihologu atziņas par 5-6 gadīgu bērnu izziņas intereses rosināšanu par dabu. Dots izziņas interešu vispārīgais raksturojums un 5-6 gadus vecu bērnu izziņas interešu attīstības īpatnības. Tiek raksturotas iespējamās metodes izziņas interešu veicināšanai gan telpās, gan āra apstākļos. Anketētas pirmsskolas skolotājas par izmantojamajām metodēm izziņas interešu veicināšanā, kā arī izstrādāts plāns dažādu metožu izmantošanai, kuru vērtē ekspertes. Atslēgas vārdi: izziņas intereses, 5 – 6 gadus veci bērni, attīstības likumsakarības, pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma apjoms: 52 lpp, 11 attēli, 3 tabulas, 75 literatūras avoti, 1 pielikums
dc.description.abstractTitle: Promoting Cognitive Interest In Nature For 5-6 Year Old Children In Preschool Education. Author: Jekaterīna Timošenko Research subject: promoting cognitive interest in nature for 5-6 year old children in preschool education. Research goal: to conduct theoretical and practical research into possibilities of promoting cognitive interest in nature for 5-6 year old children in preschool education. The current research paper analyzes children development regularities from the point of view of the issue in question, as well as opinions of teachers and psychologists on promoting cognitive interest in nature for 5-6 year old children. General characteristics of cognitive interest are given as well as 5-6 year old children cognitive interest development peculiarities are described. Also possible methods of promoting cognitive interest indoors and outdoors are analyzed. Preschool teachers have been questioned on the issue of the methods used to promote cognitive interest, as well a plan how to use different methods has been developed. Key words: cognitive interest, 5 – 6 year old children, development regularities, pedagogical process in preschool. Research volume: 52 pages, 11 pictures, 3 charts, 75 literature sources, 1 appendix.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectizziņas intereses
dc.subject5 – 6 gadus veci bērni
dc.subjectattīstības likumsakarības
dc.subjectpedagoģiskais process pirmsskolā
dc.title5-6 gadīgu bērnu izziņas interešu par dabu sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting Cognitive Interest In Nature for 5-6 Year Old Children In Preschool Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record