Trīs līdz četru gadu vecu bērnu pētnieciskās prasmes sižetu - lomu rotaļās
Author
Butnare, Jogita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbā tika raksturota trīs līdz četru gadu vecu bērnu attīstības īpatnības, analizētas trīs līdz četru gadu vecu bērnu pētnieciskās prasmes sižetu- lomu rotaļās. Kvalifikācijas darbā tika veikts empīriskais pētījums, metodes izvēle - novērošana, pirmsskolas izglītības iestādē “X”, pētījumā piedalījās un tika vēroti pieci bērni, piedalījās arī bērnu vecāki, lai noskaidrotu viņu viedokli, tika veikta anketēšana. My qualification work was written about children from three to four years old peculiarities of development, analyzed three to four years old children research skills role in play. My qualification’s choice of method – observation in children research skills – role in play. Five children participated in the study at the pre-school named “X”, their parents also participated in order to find out their opinion and questionnaires were carried out.