Pasaku izmantošana sociālo prasmju attīstības veicināšanā vecāku sadarbībā ar pirmsskolas vecuma bērniem
Author
Janava, Inese Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Ineses Inetas Janavas kvalifikācijas darba tēma ir “Pasaku izmantošana sociālo prasmju attīstības veicināšanā vecāku sadarbībā ar pirmsskolas vecuma bērniem”. Pētījuma mērķis ir izpētīt pasaku izmantošanas iespējas sociālo prasmju attīstības veicināšanā vecāku sadarbībā ar pirmsskolas vecuma bērniem. Darba pirmajā nodaļā tiek pētīta literatūra par pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnībām. Otrajā nodaļā tiek pētītas sociālās prasmes. Trešajā nodaļā tiek pētīta ģimenes nozīme sociālo prasmju apguvē. Ceturtajā nodaļā balstoties uz iepriekšējo trīs nodaļu literatūru un arī secinājumiem tiek analizēta pasaku izmantošana kā līdzeklis sociālo prasmju attīstīšanai. Darba apjoms ir 40 lappuses, kurās ir iekļautas 10 tabulas un viens pielikums. Darba tapšanā izmantoti 33 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, pasakas, vecāku sadarbība. Inese Ineta Janava's qualification work theme is "Fairy tales as the tool for promoting the development of preschoolers` social skills in upbringing process in family". Aim of the study is to explore the fairy tale through opportunities to develop facilitative forms of parenting for preschool children. The first chapter of the paper examines the literature on peculiarities of pre-school age development. The second chapter explores social skills. The third chapter explores the role of the family in the acquisition of social skills. The fourth chapter based on the literature and conclusions of the previous three chapters, analyzes the use of fairy tales as a means of developing social skills. Work consists of 40 pages which include 10 tables and 1 attachment. In the work were used 33 sources of literature. Keywords: social skills, fairy tales, parenting.