dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | |
dc.contributor.author | Astahova, Anna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2020-02-08T02:02:24Z | |
dc.date.available | 2020-02-08T02:02:24Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 73896 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49913 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba nosaukums: ''Komunikācijas prasmes veicināšana 6-7 gadu vecam bērnam ar autiska spektra traucējumiem'' Darba autore: Anna Astahova Darba zinātniskā vadītāja: prof. Sarmīte Tūbele Darba saturs: 62 lappuses, 7 tabulas, 5 pielikumi. Pētījuma mērķis: 6-7 gadus veca bērna ar autiskā spektra traucējumiem komunikācijas prasmju veicināšana. Darbs sastāv no divām daļām - teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā ir detalizēti apskatīts un izanalizēts komunikācijas teorētiskais aspekts, komunikācijas prasmes ontoģenēzē un to īpatnības bērniem ar autiskā spektra traucējumiem. Darba empīriskajā daļā autore veica komunikācijas prasmju novērtējumu ar programmu VB-MAPP 6 gadus vecam bērnam. Izmantojot iegūtos rezultātus, tika sastādīta individuāla apmācības programma, kas ilga 3 mēnešus. Pēc šī perioda beigām darba autore atkārtoti veica prasmju novērtējumu ar programmu VB-MAPP un, izanalizējusi iegūtos rezultātus, atklāja piedāvātās individuālās apmācības programmas efektivitāti. Pētījuma rezultāti tiek apkopoti tabulās. | |
dc.description.abstract | Thesis title: ''Promoting communication skills in 6-7 year old child with autism spectrum disorder'' Author: Anna Astahova Scientific supervisor: prof. Sarmīte Tūbele Content of the thesis: 62 pages, 7 tables, 5 attachments. Pētījuma mērķis: to promote communication skills in 6-7 year old child with autism spectrum disorder. Thesis consists of two parts – theoretical and empirical. The theoretical part contains examined and analysed in detail abstract aspect of communication, the ontogenesis of communication skills and its peculiarity in children with autism spectrum disorders. In the empirical part author made the assessment of communication skills to 6 y.o. child with program VB-MAPP. Basing on the obtained results the author designed an individual 3 month-long training program. At the end of this period, the author re-evaluated skills using the program VB-MAPP and analyzed received results, and revealed the effectiveness of the proposed individual training program. The research results are summarized in tables. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | veicināšana | |
dc.subject | komunikācijas prasmes | |
dc.subject | autisms | |
dc.subject | VB-MAPP | |
dc.subject | 6-7 gadi | |
dc.title | Komunikācijas prasmes veicināšana 6-7 gadu vecam bērnam ar autiska spektra traucējumiem | |
dc.title.alternative | Promoting communication skills in 6-7 year old child with autism spectrum disorder | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |