Neopopārts un Kīts Herings kā tās pārstāvis ārpusklašu mākslas izglītības nodarbībās 5.- 7. klasē
Author
Putna, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Utāns, Juris
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis ir izstrādāt mācību saturu tēmai “Neopoārts un Kīts Harings kā tās pārstāvis ārpusklašu mākslas izglītības nodarbībās 5.-7. klasē, un praktiski to pārbaudīt skolā. Ārpusklašu vizuālās mākslas nodarbības ir svarīgas radošas un vispusīgi attīstītas personības attīstībā, tās ne tikai attīsta dažādas iemaņas, bet palīdz apgūt arī sociālās prasmes. Diplomdarba pirmajā nodaļā tika izpētīti literatūras avoti par neopopārta vēsturi un Kīta Haringa biogrāfiju, ārpusklašu mākslas nozīmību, analizēti K. Haringa daiļrades svarīgākos mākslas darbus. Otrajā nodaļa autore pētīja literatūras avotus par vecumposma raksturīgākajām īpatnībām. Trešajā nodaļā izveidoja mācību tematisko plānu. Ceturtajā nodaļā aprakstīja mācību tēmas aprobācijas rezultātus. The aim of the paper is to develop educational materials on topic “Neo pop art and Keith Haring as its representative in out-of school art education classes in form 5-7” and implement them within curriculum. Extracurricular art classes are important for development of creative and well rounded personality. Extracurricular classes not only develops different skills including social skills. The first chapter of the paper investigates available literature for topics “Neo pop art”, Biography of Keith Harng”, importance of extracurricular art classes, and analyses most significant art works of Keith Haring. Second chapter investigates literature for topic “Age characteristics”. Third chapter shows learning content. Fourth chapter describes and analyses results of approbation.