3. klases skolēnu rakstītprasmju pilnveides didaktikas iespējas
Author
Sidorkina, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: 3. klases skolēnu rakstītprasmju pilnveides didaktikas iespējas. Darba autore: Irina Sidorkina Darba vadītāja: Dr. paed., prof. Margarita Gavriļina Darbā tika pētīta sākumskolas skolēnu rakstīšanas traucējumu korekcijas procesa uzlabošana. Darbā ir apkopota informācija par disorfogrāfijas izpēti un korekcijas metodēm, paņēmieniem rakstītprasmes uzlabošanai sākumskolas skolēniem ar rakstīšanas traucējumiem. Pētījuma mērķis: apsvērt didaktiskās iespējas rakstīšanas prasmes uzlabošanai sākumskolas skolēniem ar rakstīšanas traucējumiem. Pētījuma metodes: 1)literatūras analīze; 2)eksperimentālā metode, pedagoģiskā novērošana; 3)datu kvalitatīva analīze; 4)kvantitatīvās apstrādes metode, matemātiskās statistikas metode. Diplomdarba apjoms 85 lpp., no ievada, trim nodaļām ar apakšnodaļām, pētījuma, nobeiguma, 51 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienībām, 15 pielikumiem, 44 attēliem un 2 tabulām. Atslēgas vārdi: rakstīšanas traucējumi, disgrāfija, disorfogrāfija, sākumskolas skolēni, rakstītprasme. Title: Didactic Opportunities for Improving Writing Skills for Primary School Pupils with writing violation. Author: Irina Sidorkina Supervisor: Dr. paed., prof. Margarita Gavriļina The paper investigated the improvement of writing violationcorrection process in primary school pupils. The paper summarizes information on dysphagography research and correction techniques, and ways to improve literacy in primary school students with writing violation. The research problem: Improving the correction process of writing violation in primary school students. Aim of the study: Consider didactic options for improving writing skills in primary school students with writing violation. Research methodology: 1)analysis of specialized literature; 2)experimental method, pedagogical observation; 3)qualitative data analysis; 4)method of quantitative processing, method of mathematical statistics. The thesis consists of 85 pages, introduction, 3 parts, reseach, conclusion, 51 literary sources, 15 applications, images and 2 tables. Keywords: writing violation, dysgraphia, disorphography, elementary school students, literacy