Individuāla pieeja valodas apguvē privātās mācībās
Author
Anuže, Sofija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augustāne, Inta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Izglītības sistēma ir viens no galvenajiem bāzes spēlētājiem, kas ieņem svarīgu lomu zināšanu, prasmju un attiecību veidošanā, kas ir nepieciešami skolēniem XXI gadsimtā. Latvijas izglītības sistēmas reforma un pilnveide saskaņā ar jauno plānu “Skola 2030” ir vērsta uz skolēnu sekmju uzlabošanu angļu valodas stundās. Šī Skolotāja portfolio autore veic pētījumus, analīzi un veido slēdzienu par individuālās pieejas pielietošanu valodas apgūšanas procesā privātās apmācības ceļā, kā praktisko metodi jaunu izglītojamo angļu valodas prasmju attīstīšanai un uzlabošanai. Šī Skolotāja portfolio mērķa sasniegšanai tika izmantotas sekojošās datu vākšanas metodes: •Anketas •Novērojumi •Izglītojamo uzdevumi •Novērtējumi •Atsauksmes Šis Skolotāja portfolio ir vērsts uz autora paša izvēlētajām darbībām un resursiem, kas tiek izmantoti privātstundu laikā, lai gūtu panākumus izglītojamo angļu valodas prasmju uzlabošanas procesā, izmantojot individuālo pieeju kā instrumentu mērķa sasniegšanai. Pētījuma galvenie rezultāti un secinājumi liecina par to, ka individuālā pieeja un mācību metožu daudzveidība kā privāto apmācību laikā pielietojamais rīks palīdz izglītojamajiem attīstīt un uzlabot savas angļu valodas zināšanas. Atslēgvārdi: Angļu Valodas Apmācības, Angļu Valodas Apguve, Privātā Mācība, Individuālā Pieeja, Angļu Valodas Prasmes, Interešu izglītības programma. The education system is one of the key players in shaping the knowledge, skills and attitudes essential for students in the twenty-first century. The reform and improvement of the education system in Latvia under the new “Skola 2030” plan focuses on improving the overall performance of students in the English language lessons. This Teacher’s Portfolio’s author works on the research, analysis and the conclusion on individual approach in language acquisition in private teaching as a practical method for developing and improving young learners’ English language skills. To achieve the aim of this Teacher’s portfolio, the following methods of data collection were applied: •Questionnaires •Observations •Learners’ assignments •Evaluation notes •Feedback notes This Teacher’s portfolio is focused on the author’s own chosen activities and resources to be used during private lessons to succeed in the process of improving learners English skills by using the individual approach as a tool of achieving the goal. The keys results and conclusion of the research show that the individual approach and variety of teaching methods during private lessons as a tool help learners to develop and improve their English language skills. Keywords: English Language Teaching, English Language Acquisition, Private Teaching, Individual Approach, English Language Skills, Interest education program.