Show simple item record

dc.contributor.advisorGavriļina, Margarita
dc.contributor.authorErmansone, Elita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:59Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74221
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49977
dc.description.abstractErmansone E. 5. klases skolēnu dialoģisko prasmju attīstība krievu valodas kā svešvalodas stundās: Diplomdarbs/ E. Ermansone, M. Gavriļina.- Rīga: LU, PPMF. 2020. –??lpp. Diplomdarbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir ?? lpp., tajā iekļauti ?? attēli. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti ?? avoti latviešu valodā un ?? avoti krievu valodā. Darbam pievienoti septiņi pielikumi. Pētījuma mērķis ir analizēt dialoģiskās prasmes un didaktiskās iespējas 5. klases skolēnu dialoģisko prasmju attīstībā krievu valodas kā svešvalodas stundās. Pirmajā daļā tiek analizēta dialoģisko prasmju nozīme svešvalodas apguvē. Otrajā daļā tiek apskatītas dažādas metodes, ar kuru palīdzību visefektīvāk var apgūt dialoģiskās prasmes, uzsverot dažadu mācību modeļu nozīmi un ietekmi uz šo prasmju pilnveidi. Trešajā daļā, balstoties uz iepriekš apskatītajām teorētiskajām nostādnē, tiek veikta izmēģinājumdarbība, kurā tiek pielietotas vairākas dialoģisko prasmju attīstošas metodes Nozīmīgākais pētījuma secinājums ir balstīts uz skolēnu prasmju uzlabojumu dialoga runa ar didaktiskā materiāla izmantošanu krievu valodas kā svešvalodas stundaās. Papildus dialoģisko prasmju pilnveidei, skolēni attīstīja arī citas valodas prasmes. Atslēgas vārdi: krievu valoda kā svešvaloda, skolēnu dialoģiskas prasmes, dialogs
dc.description.abstractErmansone E. Developing Dialogue Speaking Skills for 5th Grade Students in Russian as a Foreign Language Class. The diploma paper/ E. Ermansone, M. Gavrilina – Riga: LU, PPMF. 2020 - …pg. The diploma paper is written in Latvian. There are included the introduction, three parts, the conclusion and advices. It consists of … pages, …. pictures. There are included …. resources in Latvian and …. resources in Russian in the bibliography. There are added seven appendices. The aim of the research is to analyze the dialogue speaking skills and didactic possibilities in the developing dialogue speaking skills for the 5th grade students in Russian as a foreign language class. The importance of the dialogue skills in foreign language learning process is analysed in the first part. The various methods for the most effective improving the dialogue speaking skills, highlighting the importance of different learning models and their impact on the developing of these skills is explored in the second part. In the third part, based on the analysed theoretical approaches, a pilot activities are carried out using a number of methods that develop the dialogical skills. The most significant conclusion is based on the improving of students’ speaking skills using the different didactic materials in Russian as a foreign language lessons. At the dialogue learning process other language skills were developed. Key words: Russian as a foreign language, dialogue speaking skills, dialogue.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectkrievu valoda kā svešvaloda
dc.subjectskolēnu dialoģiskas prasmes
dc.subjectdialogs
dc.subjectMetodes
dc.title5. klases skolēnu dialoģisko prasmju attīstība krievu valodas kā svešvalodas stundās
dc.title.alternativeDeveloping Dialogue Speaking Skills for 5th Grade Students in Russian as a Foreign Language Class
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record