Podologu karjeras vadības prasmju attīstība studiju procesā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Mārītes Saulītes promocijas darbs pedagoģijā, augstskolas pedagoģijas apakšnozarē ,,Podologu karjeras vadības prasmju attīstība studiju procesā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā. Darba zinātniskā vadītāja Dr.paed., profesore Rudīte Andersone. Promocijas darba mērķis ir izpētīt podologu karjeras vadības prasmju būtību un izstrādāt teorētiski pamatotu didaktisko modeli podologu karjeras vadības prasmju attīstībai studiju procesā. Atslēgas vārdi: karjeras attīstība, karjeras vadības prasmes, podologu studiju process, dzīvesdarbība, mūžplašā mācīšanās
Mārīte Saulīte’s doctoral thesis in pedagogy, a subdiscipline of higher education pedagogy, “Development of Podologists’ Career Management Skills in the Study Process” has been worked out in the University of Latvia, the Faculty of Education, Psychology and Art, the Department of Pedagogy, under the supervision of Dr. paed., professor Rudīte Andersone. The aim of the thesis is to explore the essence of podologists’ career management skills and develop a theory based didactic model for the development of podologists’ career management skills in the study process. Key words: career development, career management skills (CMS), podologists’ study process, life activity, life-wide learning.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By