Show simple item record

dc.contributor.advisorVorončuka, Inesa
dc.contributor.authorĒrgle, Daiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-05-30T01:01:32Z
dc.date.available2020-05-30T01:01:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74645
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50300
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumus
dc.description.abstractPromocijas darba mērķis ir izpētīt spēļošanu kā rīku, ko izmanto personālvadības procesu kompleksā sistēmā, un tās potenciālu ietekmēt augstāku darbinieku iesaisti šajos procesos, kā arī izstrādāt rekomendācijas spēļotu un iesaisti veicinošu personālvadības procesu dizainam. Pētījums piedāvā hipotēzi, ka, ņemot vērā spēļu vides augsti iesaistošo raksturu, darbinieku iesaiste dažādos personālvadības procesos tiek pozitīvi ietekmēta, izmantojot spēļu elementus, kas veicina izmērāmu šo procesu rādītāju paaugstināšanos. Darba zinātniskā novitāte izpaužas spēļošanas definīcijā ar fokusu uz personālvadības procesiem, kā arī pienesumā vadībzinātņu teorijas attīstībai: izstrādāts 10-soļu modelis iesaisti veicinošai personālvadības procesu spēļošanai. Darba ietvaros izstrādātā metodoloģija spēļošanas ietekmes izpētei uz darbinieku iesaisti var tikt izmantota gan viena uzņēmuma vai uzņēmumu grupas ietvaros, gan pārrobežu pētījumiem
dc.description.abstractThe aim of this study is to explore gamification as a tool used within a complex system of human resource management processes and its potential to achieve higher employee engagement with these processes, as well as to develop recommendations for gamified and engagement-positive design of the said processes. Hypothesis defended throughout the thesis argues that given highly engaging character of the game environment employee engagement with various human resource management processes can be positively influenced through the application of game elements, thus promoting improvement of the process indicators. Scientific novelty of the doctoral thesis lies in developed gamification definition with a focus on human resource management processes, as well as in contribution to the management theory development: thesis offers 10-steps model for the engagement positive gamification of human resource management processes. Methodology for research of the impact of gamification on employee engagement can be used within any business enterprise or group of enterprises, as well as for the crossborder research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
dc.titleSpēļošanas ietekme uz darbinieku iesaisti personālvadības procesu kompleksā sistēmā
dc.title.alternativeThe Impact of Gamification on Employee Engagement in a Complex System of Human Resource Management Processes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record