3-4 gadus vecu bērnu radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālajā mākslā pirmsskolā
Author
Pētersone, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Mana, Sanitas Pētersones, kvalifikācijas darba nosaukums ir bērnu radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālajā mākslā 3-4 gadīgiem bērniem. Šāda tēma tika izvēlēta, jo, manuprāt, vizuālā māksla ir pati pirmā, caur kuru bērns iepazīst pasauli un tā ir nozīmīga attīstībā visa mūža garumā. Šī ir mācība, kurā bērns spēj attīstīt savu radošumu, spēj bagātināt savu pieredzi un redzēt pasauli pavisam no cita skatu punkta. Galvenie rezultāti tika vērsti uz augstām un zemām līmeņa pazīmēm tehnisko paņēmienu daudzveidībā un māksliniecisko darbību dažādībā. Radošā darbība – skolotājs iedod ideju, bet bērns, ļaujot vaļu fantāzijai, var izveidot visu tā, kā pats spēj iedomāties; Kreativitāte –darbība, kuras rezultātā persona darina kaut ko individuāli; Personība – cilvēks kā aktīvas darbības subjekts, cilvēks ar savām individuālajām rakstura, intelekta un emociju izpausmēm; Nodarbības – uz mērķi orientēts darbību kopums. Darbs sastāv no: teorētiskās daļas, empīriskās daļas, pielikumiem Lapaspušu skaitu: 48 Tabulu skaits: 5 Attēli: 8 Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits: 28 Pielikumu skaits: 5 The title of my qualification work, Sanita Petersone, is to enrich the creative experience of children in the visual arts for 3-4 year olds. This theme was chosen because I believe that visual art is the first through which a child gets to know the world and that it is important for life-longdevelopment. This is a lesson in which a child can develop their creativity, enrich their experience and see the world from a completely different angle. The main results were focused on high and low level features in the variety of techniques and artistic activities. Creative activity - the teacher gives the idea, but the child, while allowing the fantasy to create, can create everything as he / she can imagine; Creativity - an activity whereby a person does something individually; Personality - man as active subjects, man with his individual manifestations of character, intellect and emotions; Lessons - A set of goal-oriented activities. The work consists of: theoretical part, empirical part, appendixes Number of pages: 48 Number of tables: 5 Pictures: 8 Number of bibliographic list items: 28 Number of attachments: 5