Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorMalnača, Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:07Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75367
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50470
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu „Sīkās pirkstu muskulatūras attīstīšana rakstītprasmes sekmēšanai 5 gadus veciem bērniem” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Marta Malnača. Darba mērķis ir izpētīt sīkās pirkstu muskulatūras attīstīšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē 5 gadus veciem bērniem, ar mērķi sekmēt rakstītprasmes apguvi, kā arī, ar eksperta atzinuma metodi pārbaudīt darba autores izstrādātās uzdevumu kopas efektivitāti, kas tika izstrādāta, balstoties pedagogu anketu sniegtajās atbildēs un ieteikumos. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā ir apkopota informācija par sīko pirkstu muskulatūru un tās attīstību. Otrajā nodaļā tiek aprakstīta rakstu valodas apgūšana un bērna gatavība tās uzsākšanai, bet trešajā nodaļā darba autore izzina ar kādām metodēm var attīstīt sīko pirkstu muskulatūru pirmsskolas izglītības iestādē, lai sekmētu rakstītprasmes apgūšanu. Ceturtajā nodaļā ir aprakstīti pedagogu anketās iegūtie rezultāti, uzdevumu kopas izstrāde un ekspertu vērtējums par tās efektivitāti. Kvalifikācijas darba apjoms: 67 lpp., 3 tabulas, 3 attēli, 7 pielikumi, izmantotas 35 literatūras vienības.
dc.description.abstractThe qualification paper "Fine motor skill development in order to promote writting skills in 5 years old children" was created by Marta Malnaca, a student of the Faculty of Pedagogy, Psychology and Art of the University of Latvia.. The aim of the work is to study the possibilities of developing fine motor skills in a preschool for 5 years old children, with the aim to promote the acquisition of writing skills, as well as, with the method of expert opinion, to check the effectiveness of the set of tasks developed by the author of the work, which was developed based on the answers and recommendations provided by the teacher's questionnaire. The work consists of 4 chapters. The first chapter summarizes information about the fine motor skills and it’s development. The second chapter describes the acquisition of written language and the child's readiness to start it, but in the third chapter the author explores the methods of developing fine motor skills in a preschool to promote the acquisition of writing skills. The fourth chapter describes the results obtained in the teacher's questionnaire, describes the development of the set of tasks and the evaluation of experts on it’s effectiveness. Qualification paper consists of: 67 pages, 3 tables, 3 pictures, 7 appendices, 35 literature sources were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsīkā pirkstu muskulatūra
dc.subjectrakstītprasme
dc.subject5 gadus veci bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.titleSīkās pirkstu muskulatūras attīstīšana rakstītprasmes sekmēšanai 5 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeFine motor skill develompent in order to promote writting skills in 5 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record