Show simple item record

dc.contributor.advisorLanka, Ērika
dc.contributor.authorPoļežajeva, Karina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:13Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75483
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50479
dc.description.abstractDarba tēma: 5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšana, izmantojot sižeta-lomu rotaļas. Darba autore: Karina Poļežajeva Darba veids: kvalifikācijas darbs Darba zin.vadītājs: Mg.paed., Mg.phil., PSN lektore Ērika Lanka Pētījuma mērķis: teorētiski izpētīt un praktiski aprobēt sižeta-lomu rotaļu izmantošanas iespējas 5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšanā. Darbs sastāv: no ievada, trim nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta, 6 tabulas, 8 attēli, 6 pielikumi, 64 lpp. Darbā tiek analizēti jautājumi par 5-6 gadus vecu bērnu attīstības likumsakarībām pētāmās problēmas aspektā, par sociālo prasmju būtību, kā arī dots sociālo prasmju raksturojums. Tiek analizēta rotaļu būtība, klasifikācija un sižeta-lomu rotaļas kā sociālo prasmju attīstītājas, atlasītas un aprakstītas daudzveidīgas sižeta-lomu rotaļas. Praktiskajā daļā vērotas sociālo prasmju attīstības iespējas sižeta-lomu rotaļās. Veikts sākotnējais un atkārtotais pedagoģiskais novērojums pēc izstrādātajiem kritērijiem, veikts praktiskais darbs ar bērniem. Aptaujātas pirmsskolas izglītības iestāžu skolotājas. Secinājums: organizējot sižeta-lomu rotaļas, bērnu sociālās prasmes ir iespējams uzlabot. Pētījuma gaitā iegūtas atbildes – ja pirmsskolas skolotājas izmanto sižeto-lomu rotaļas, tad 5-6 gadus vecu bērnu sociālās prasmes tiek veicinātas.
dc.description.abstractResearch paper topic: Social skills development of 5-6-year-old children using the plot-role plays Author: Karina Polezajeva Paper type: Qualification paper Research advisor: Mg. paed., Mg.phil., lecturer Erika Lanka. Purpose of the research: The theoretical and practical research of the plot role-plays usage for the social skills development of 5-6 year- old children The research paper consists of an introduction, three chapters, a conclusion, a list of literature, 6 tables, 8 pictures, 6 appendixes and 64 pages. In the research paper the issues concerning 5-6-year-old children's development regularity in the research aspects of the problem of the social skills nature are analysed, as well as the social skills characteristics. The nature of a game, its classification and the plot role-plays as the social skills development tools are considered, selected and described. The practical part of the paper consists of making observations of social skills development opportunities by the plot role-plays means. The initial and repeated observations have been conducted with the developed framework and the practical work with the children has been carried out. A number of preschool teachers have been interviewed. The conclusion is drawn that organising the plot role-plays, it is possible to promote the social skills. The outcome gained during the research is as follows: if the preschool teachers use the plot role-plays then the 5-6-year-old children’s social skills improve and develop.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectsižeta-lomu rotaļas
dc.subjectpirmsskolas pedagoģiskais process
dc.subject5-6 gadus vecu bērni
dc.title5 - 6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšana, izmantojot sižeta-lomu rotaļas
dc.title.alternativeSocial skills development of 5-6 years old children using plot role plays
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record